בחירות 2021

נכשל ופרש: בוגי יעלון לא יתמודד בבחירות

תמונה – פייסבוק בוגי יעלון

לאחר שנטש את מפלגת הליכוד ויש עתיד והקים את מפלגת 'תלם', ח"כ בוגי יעלון הודיע על פרישתו מהפוליטיקה ולא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

"האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל״ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות", כתב יעלון לתומכיו.

המפסידים הגדולים: השר לשעבר יזהר שי שפרש מ'כחול לבן' ליעלון, בכיר מפגיני בלפור עו"ד גונן בן יצחק ופרופ' חגי לוין שהצטרפו אליו לאחרונה.

צילום באזזנט

בכיר 'הליכוד' ח"כ מיקי זוהר הגיב: "הפרישה של יעלון מראה שבשמאל מבינים את מה שחלקים בימין עדיין מסרבים להבין: כל קול קובע. זה הזמן של כל המפלגות מימין לליכוד להתאחד ולוודא שאף קול ימני לא נזרק לפח. הפעם זה חשוב יותר מתמיד."

הפרשן עמית סגל כתב: "יעלון היה רמטכ"ל אמיץ שהעז לעמוד על שלו מול השלטון, ושילם על כך במשרתו. אבל הקריירה הפוליטית שלו היא ההוכחה שעלבונות אינם תכנית עבודה ומשאלות לב אינו תחליף להכרת המציאות. הוא נעלב מנתניהו ונעלב מגנץ ונעלב מלפיד, היה משוכנע שהוא גם בכיר וגם בחיר."

"התוצאה העגומה: התפטרות בגלל מינוי ליברמן לשר ביטחון ואז חבירה אליו לגוש; כינוי שלום עכשיו כוירוס ואז עקיפתם משמאל; מלחמה בשחיתות עם כתב אישום ברשימה; וויתור על מקום בטוח בצמרת יש עתיד עבור שתי עשיריות האחוז".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.