בעזרת נתניהו

נחתם: בן גביר וסמוטריץ' רצים ביחד

תמונה – צילום מסך: הבית היהודי

דרמה בימין: יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר חתם על הסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות יחד עם יו"ר הבית היהודי ח"כ בצלאל סמוטריץ'. על פי ההסכם, בן גביר ישובץ במקום השלישי ויקבל גם את המקום ה-6 ברשימת המפלגה המאוחדת.

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר: "הערב הזה הוא ערב של בשורה למחנה הימין בכלל ולציונות הדתית בפרט. מהאיחוד הערב יוצאת לעם ישראל בשורה גדולה עבור כל מי שחפץ בבית פוליטי אידאולוגי, שלא מתפשר על ערכיו ומניף בגאון דגל של דרך ומחויבות לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אנו קוראים לכל מי ששותף לחזון הגדול הזה לחבור אלינו ולהיות חלק מהמהלך שיציל את שלטון הימין בבחירות הקרובות".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תקף בחריפות: "נחתם. ראש ממשלת ישראל הכניס לכנסת תומך טרור."

הסכם האחדות שנחתם בין סמוטריץ' לבן גביר

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, הגיבה על האיחוד: "התכנית שנתניהו שקד עליה לילות כימים יצאה לפועל. הוא רקח איחודים וסחר בשיריונים ובמינויים שיכניסו גזענים קיצונים לכנסת, רק כדי להימלט ממשפט באישומי שחיתות חמורים. כשחסינות על הפרק, הוא מוכן לכרות ברית גם עם כהניסטים. הבושה מתה".

מוקדם יותר הערב תקף ח"כ יאיר לפיד: "העובדה שנתניהו עושה ככל שביכולתו להכניס לכנסת כהניסט תומך טרור ממעריצי ברוך גולדשטיין כמו איתמר בן גביר, היא חרפה לאומית מעוררת חלחלה. לא נותרה בושה באיש הזה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.