הבלון התפוצץ

הסוף: רון חולדאי ועופר שלח פורשים

תמונה – עיריית תל אביב

לאחר שנכנס בקול רעש גדול למערכת הפוליטית, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הודיע כי הוא לא יתמודד בבחירות הקרובות לאחר שנכשל בחיבור עם מפלגת העבודה.

"לא חיפשתי שררה. אני ממלא תפקיד מרתק, חשוב ומשפיע. חמש פעמים ברציפות בחרו בי תושבי תל אביב-יפו לעמוד בראשות העיר הנפלאה הזו. עם האמון שקיבלתי, עמלתי יחד עם צוות אנשים מופלאים ובנינו מערכת עירונית שהפכה למודל לניהול ציבורי יעיל, אמין, ערכי ומתקדם. כל חיי אני מקפיד להתמודד עם המציאות כפי שהיא ולומר אמת גם כשהיא אינה נוחה לי. ולכן גם כעת – בנסיבות הפוליטיות שנוצרו – אני יודע שהמעשה האחראי ביותר מצדי הוא לקחת צעד אחורה, לפרוש ולתת לאחרים להוביל את המאמץ של כולנו לשיקום המדינה. אינני בא בטענות לאיש ואני לוקח את מלוא האחריות. אמשיך לסייע ככל יכולתי להחליף את השלטון הרע הזה", כתב חולדאי.

https://twitter.com/TheTWMinister/status/1357361121204838401?s=20

במקביל, גם עופר שלח שפרש מיאיר לפיד הודיע על פרישתו מהמירוץ לבחירות הקרובות: "לפני שלושה שבועות קראתי לחיבור בין העבודה, הישראלים ותנופה: חיבור שיש בו התאמה ערכית ויכולת פוליטית, ולפי כל סקר אחרון שווה מספר דו-ספרתי של מנדטים. זהו בדיוק הסכר אליו התכוונתי. מאז, וביתר שאת בימים האחרונים, עשיתי כל מאמץ שהחיבור יקום ויצלח. זה לא קרה, ולא בגלל שום דרישה שלי. יו״ר העבודה מרב מיכאלי החליטה שטוב לה לרוץ לבד. אני מאחל לה הצלחה".

"בנסיבות האלה אני חייב לעמוד במה שהבטחתי לרבים, ולמנוע אובדן קולות למחנה המבקש להחליף את נתניהו. תנופה לא תרוץ בבחירות הקרובות, וכך גם אני אישית. לכל אורך הדרך נהגתי על פי אמות המידה שהינחו אותי כל ימי בפוליטיקה. לא הוצאתי שקל מכספי ציבור, עמדתי בכל הבטחה שנתתי, לאלה שהלכו איתי ואלה שתמכו. הלכתי בדרך בלב שלם וכך אני גם מסיים אותה. ניסיתי לבנות בית בעיצומה של סופה. ידעתי את עוצמת הרוח, העזתי וכמו כל מי שמעז, גם טעיתי. הבית לא קם, אבל אני מאמין בהכרח הגדול להקים אותו. אעשה ככל יכולתי, בכל זירה בה אהיה, לסייע למטרה החיונית הזו בימים שיבואו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.