הדרום הפרוע

מחריד: בת 10 נאנסה באכזריות בנגב

תמונה – אילוסטרציה pixpay

האונס המזעזע: המשטרה עצרה בסוף השבוע שלושה צעירים בדואים החשודים באונס ילדה בת 10 במיטתה בביתה ביישוב בנגב, בעת שפרצו לפני כשבוע לבית וגנבו רכוש בשווי אלפי שקלים.

החשודים תושבי ביר הדאג', בני 17 ו-21, חשודים כי נכנסו לחדרה של הילדה בת 10, העירו אותה משנתה וביצעו בה מעשה סדום, כשאחד מהם סותם את פיה כדי שלא תזעיק את משפחתה.

קצין המשטרה המטפל בפרשה המזעזעת אמר: "גרסתה של הילדה נמצאה אמינה ותואמת את הממצאים שנמצאו בזירה. מדובר בילדה אמיצה. היא מסרה עדות מפורטת בפני חוקרת ילדים. ממצאים שנמצאו בבית הובילו לביסוס ראיות וההחלטה להגשת כתב אישום. זו הייתה חקירה קשה, רגישה מאוד ומורכבת. קיימת התלבטות האם להגיש כתב אישום נגד כל השלושה או נגד מבצע המעשה, שכן שניים מחבריו היו בבית ולא מנעו את המעשה",

במהלך חקירת המשטרה, נאספו דגימות די. אנ. אי מחדרה של הילדה שנאנסה התואמים לאחד החשודים שנעצר.

עורכת הדין רוני אלוני סדובניק המקורבת למשפחת הילדה כתבה: "אפילו אני שכל יום שומעת בעבודתי עוד ועוד מקרים קשים ויודעת להכילם ולטפל בהם משפטית באנליטיות כמו שצריך- התרסקתי טוטלית השבוע. לפני שבועיים קראתי בעיתון שבדואים פרצו לבית בישוב בדרום בלילה וחוץ מלגנוב רכוש, הם גם אנסו ילדה קטנה שישנה בחדר שלה- לא העלתי בחלומותי הגרועים ביותר שזו בתם של חבריי הטובים. חשבתי שאני מתה על המקום כשחברי התקשר אלי להתייעץ בקול רועד וסיפר לי מה קרה לילדה המקסימה שאני מכירה מאז שהייתה תינוקת- אני לא נושמת כבר יומיים. הלב שלי שבור.

לדבריה, "צבא ההגנה לישראל וממשלת ישראל נכשלו כשלון חרוץ בהגנה על תושבי הדרום והצפון מפני הטרור הפנימי הלאומני המכה בנו כבר שנים. זה לא מספיק ״מרגש״ את מפקד חיל האויר? את אלופי צה״ל? זה קטן עליכם? הצבא הבדואי העממי שמשתולל באזורי הספר-זה עניין למשטרה? לא לרמה שלכם?"

"מר כוכבי היקר, נרדמת בשמירה? היית עסוק באיראן? בוושינגטון? רד מהאולימפוס ותפקח את העיניים שלך: כנופיות הבדואים שמשתוללות בדרום אינן פורעות לא רק על רקע פלילי הן מבצעות פוגרומים ממניע של שנאה ואיבה לאומנית- זה סכסוך על אדמה. שני עמים אדמה אחת. המטרה של כנופיות הבדואים היא להבריח את המתישבים היהודים.

לסיום כותבת עו"ד סדובניק: "אונס ילדה יהודיה שישנה בבית שלה בחדר שלה, הוא פשע מלחמה לפי הגדרת מועצת הבטחון של האו״ם והגיע הזמן שהרמטכ״ל העסוק בעיצוב דרכו לפוליטיקה ישפיל מבט אל עיני הילדה, אל עיני האימהות בדרום, לעיני החקלאים הנאנקים תחת פוגרום לאומני מכל הכיוונים – ויפשיל שרוולים ויכניס את כל כוחות צה״ל למבצע צבאי של ממש לחיסול הפוגרומים ביהודים וברכושם, פוגרומים בנשים, בילדות, בכבוד הפרטי והקבוצתי. המטכ״ל תופר חליפות לפוליטיקה ולא שם על ילדי הדרום- הגיע הזמן שצה״ל ישנה את יחסו לעם, אחרת הוא כבר לא צבא העם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.