רק ביבי

בוגד? אשה דורשת גט מבעלה שערק לבנט

תמונה – פייסבוק נפתלי בנט
בני הזוג נשואים כבר 23 שנים. תמיד ניהלו אורח חיים פתוח וגלוי ולפי קרובי המשפחה הם נהגו לדבר כל העת כאדם אחד. השינוי הדרמטי החל בחודשים האחרונים כשהבעל הזדעק בכל פעם שאשתו ביקשה את הנייד שלו, מה שהיה דבר שבשגרה עד לפני חצי שנה. הסיפור המלא

לאחר 23 שנות נישואין מאושרים, אשה הגישה בקשה לגירושין באמצעות עורכת הדין שרן סולן, בטענה כי בעלה מרבה לאחרונה להסתיר את הפלאפון האישי שלו, וכי היא בטוחה מעבר לכל ספק כי הוא מנהל קשר אסור עם אישה אחרת. הבעל טען בתגובה כי לא היו דברים מעולם, “אני אומנם חבר בכמה קבוצות שעוסקות בכל מיני נושאים אבל לא קשור בנשים ולבטח אין לי מאהבת”.

עוד בטרם הוגשה הבקשה לבית הדין הרבני הציעה עו”ד סולן מטעמה של האישה, כי אם בעלה יסכים מהיום להשאיר את הנייד שלו חופשי ונגיש לעיונה של אשתו היא תבליג ולא תבקש לדעת מה היה בעבר.

בשלב הזה הבעל הסכים, אבל מיד לאחר ההסכמה חזר בו. בבדיקה שנערכה התברר מעבר לכל ספק כי הבעל אינו מנהל קשר אסור עם אישה אחרת, אבל הציעה כי תחשף בפני האישה הסיבה שבגללה בעלה לא מאפשר לאשתו לגשת לטלפון. “אם הבעל יסכים ליידע את האישה בסיבה האמיתית, הדבר ימנע מבני הזוג גירושין”.

לאחר שכנוע קצר, הסכים הבעל לבקשה ואז התברר לאישה כי בעלה החליט לנטוש את התמיכה המסורתית בבנימין נתניהו ולתמוך בנפתלי בנט. לשם כך הצטרף לשלוש קבוצות ווטצאפ, שאחת מהן פועלת לגיוס מתנדבים לקמפיין עד לבחירות. האישה קיבלה את הבשורה בצורה קשה ואם חשבה עורכת הדין שלה כי אם לא מדובר במאהבת, הדבר יסדיר את חיי בני הזוג, היא טעתה.

“אצלנו בבית תמיד היינו ליכוד וככה נשאר. אם הוא רוצה ללכת עם בנט שילך מהבית”, אמרה האישה. כאמור, בימים הקרובים אמורה האישה להחליט אם היא מפרקת את הנישואין ומבקשת גירושין בבית הדין בעקבות התנהלות בעלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.