מתקפה חריגה

בועז גולן זועם: "ליכוד? איכס"

תמונה – צילום מסך לע"מ

בועז גולן, מגיש בכיר ב'ערוץ 20' המזוהה עם עם ראש הממשלה נתניהו, מגיב במתקפה על החלטת המפלגה שלא להשתתף בהצבעה על פסילת הרשימה המשותפת בוועדת הבחירות המרכזית שנדחתה ברוב של 15 נגד ו-2 בעד.

ימינה והציונות הדתית בעד • הליכוד, ש"ס, תקווה חדשה, וישראל ביתנו נעדרו מההצבעה • יהדות התורה נמנעו • מפלגת העבודה, יש עתיד, כחול לבן ומרצ הצביעו נגד.

"הליכוד? איכס"

"ימין על מלא" ובורחים מההצבעה על פסילת המשותפת? ליכוד? איכס!", צייץ גולן וספג מתקפת תגובות מחמיאות על האומץ וגם קצת ביקורת מהגולשים.

שמואל כתב: "‏‎זה צעד חכם מאד של נתניהו. הוא רוצה 2 מנדטים מינימום מהערבים. גם ככה בגצ לא יאשר את הפסילה של המשותפת. אבל אם הליכוד יצביע בעד פסילה זה עוד פעם יגרום לזה שישתמשו בזה כדי לומר שנתניהו שונא ערבים וזה יניע אותם לחזור להצביע למשותפת."

מהליכוד נמסר בתגובה על החלטתם להיעדר מההצבעה: "המשותפת ועבאס לא יהיו בממשלה שלנו ולא נישען עליהם בשום דרך כי הם תומכי טרור".

"בכל בחירות הליכוד מצביע נגד הרשימה המשותפת, בגצ תמיד מכשיר אותה והמשותפת מנצלת את ההצבעה כדי להתחזק ולהביא קולות. הפעם הליכוד יקח את הקולות של אזרחי ישראל הערבים כי נמאס להם לבזבז את הקולות שלהם על מפלגות שיושבות באופוזיציה ולא עושות למענם כלום."

מפלגת העבודה הגיבה בזעם על פסילת איבתיסאם מרעאנה-מנוחין: "בוועדת הבחירות התבררה שוב הצביעות של הליכוד במיטבה, הליכוד פוסל את איבתיסאם אבל נמנע בהצבעה על פסילת רע"ם. הקריטריון ברור – לא מדינת ישראל, לא הדמוקרטיה, לא החוק, אלא רק מי תומך בחוק הצרפתי ובנתניהו ומי לא.

היועמ"ש לממשלה התנגד באופן חד משמעי לפסילה והרוב שהתקבל בוועדה הוא מזערי ומעיד על מופרכות הטענות. איבתיסאם היא שותפה לבניית עתיד משותף במדינת ישראל ואנחנו לא ניתן לאנשים שאלימות היא שפת האם שלהם לנסות ולהכתיב למדינה שלמה את תפיסת העולם הגזענית שלהם."

העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' תהה למה מפלגת ישראל ביתנו גם נמנעו מלהשתתף בהצבעה: ‏"אביגדור ליברמן וישראל ביתנו. מפלגת הימין הדגולה, איש הטרנספר, עונש מוות למחבלים, האיש שקרא לשפוט ח"כים ערבים כמו בנירנברג, "אזרחות תמורת נאמנות". ובכן, דווקא הם ברחו מהצבעה נגד מרעאנה…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.