איומים קשים

הצל זועם: מאיימים לרצוח את הילדים שלי

תמונה – צילום פייסבוק 'הצל'

פעיל הימין יואב אליאסי המכונה הצל מפרסם סרטון זועם בו הוא חושף הודעות מחרידות ומאיימות ברצח משפחתו שקיבל לאחרונה, ולטענתו המשטרה לא עושה דבר: "למה הדם שלי זול? תגידו לי מי שר המשטרה הוא ימני הוא משלנו נכון? למה לזה לא מעניין אותו?"

"אתם לא מבינים לאיזה רמות האיומים מגיעים. אני לא יכול להסביר לכם, איומים ברצח מפורטים, מפרטים איך יחתכו לי את הילדים, איך ירצחו אותי, מתארים שם בצורה מפורטת".

"אני רוצה שתשתפו את זה, אם יום אחד יקרה משהו, ואני מתפלל שזה לא יקרה, אבל מישהו יעז לגעת בילדים שלי, לגעת בהם או להתעסק איתם, זה ייגמר".

בפוסט שפרסם כותב הצל: "אלו רק אחוז קטן מהאיומים שקיבלתי מאנשים אמיתיים לא פרופילים פיקטיבים. 7 תלונות הגשתי רק בחודש האחרון ושום דבר. לא הוזמנו לחקירה, לא נעשו צעדים, כלום. חוסר יחס טוטאלי. גם התעלמות טוטאלית של התקשורת. היו כתבים שניסו לעזור אבל בינתיים כלום, בכל זאת הצל..

לעומת זאת, אדם איים על אופירה אסייג ותוך 24 שעות המשטרה איתרה אותו והוא היה עצור. אדם איים על יריב אופנהיימר, תוך 24 דעות המשטרה איתרה אותו והוא היה עצור וכתב אישום הוגש.


לסיום כותב הצל: "אצלי עשרות תלונות על איומים ברצח שלי וילדי כולל תקיפות פיזיות, דוקרנים שהושארו בגלגלי רכבי, חומר נפיץ שהוחדר לטנק הדלק וכלום. לא חקירה לא מעצרים – פשוט התעלמות טוטאלית, בכל זאת הצל . ככה נראה אזרח סוג ז' מהזן הימני שדמו מותר והותר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.