אזהרת קריאה

סערה: נחשפו הודעות מיניות של ארז דריגס

תמונה – תאגיד השידור הציבורי כאן 11

סערה בברנז'ה: באתר 'פוליטקלי קוראת' נחשף הערב צילומי מסך מהודעות מיניות וקשות ששלח השחקן וכוכב הסדרה 'חזרות', ארז דריגס, לבנות, חלקן קטינות איתן היה בקשר באמצעות הפייסבוק לפני מספר שנים.

הכל החל לפני לפני כשבועיים, כשהעיתונאית אופיר סגרסקי פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא כתבה: "שרופה על "חזרות" אבל הגיע הזמן לומר שכל נוכחות של ארז דריגס בציבור טריגרית לי לאללה, כולל דמותו – תומר, גבר רעיל שחוזר לזרועותיה של האקסית שלו על ידי התפרצות אנוכית לערב החגיגי שלה, וכל זה ממוסגר כסיום רומנטי מתוק.

"יש מצב שקצת קשה לי להפריד בין הדמות לאדם בגלל הודעות סליזיות שדריגס היה שולח לי פעם ללא התחשבות במסר הברור שלי, שזה לא מתאים. מסתבר שעשה את זה להרבה נשים, ובראיונות הוא אומר שזה לא פלילי, ויש מצב שהוא צודק. הוא אומר גם שזה סתם סליזי ופתטי, אבל לא רק – זה גם פוגעני."

עוד כתבה אופיר: "כשאני רואה דמות כזאת, זה מחזיר אותי למקום שבו אני נפגעתי עמוקות מאיש אחר, מאוד אהוב בתעשייה. כשהייתי מספרת איך התנהג אליי, לא פעם ענו לי, "מה, באמת? אבל הוא כזה חמודדד". והפואנטה היא: קחו באיזי את ההערצה שלכם, אתם לא באמת מכירים את האנשים על המסך ולא יודעים באילו נשים ואנשים אתם מסוגלים לפגוע בהערצה העיוורת הזו"

בין שלל העדויות שפורסמו באתר 'פוליטיקלי קוראת', חשפה ענבר, שהוטרדה על ידי ארז ב-2016, התכתבות קשה בינה לבין השחקן ארז שהכירו באמצעות הרשתות החברתיות, "הערכתי שאני מדברת עם איש תיאטרון מוערך", אמרה לאתר 'פוליטקלי קוראת'.

(מקור: פוליטיקלי קוראת)

צעירה נוספת העידה בראיון לאתר 'פוליטיקלי קוראת', "הייתי בת 17, אולי אפילו 16, וזה נמשך שלוש שנים! שלוש שנים של הטרדות והודעות בלי סוף. תודה לאל שלא הסכמתי להיפגש איתו והיה לי קצת שכל בגיל הזה למרות שהערצתי אותו. לא עניין אותו שאני ילדה, לא רוצה לדעת מה היה קורה אם…"

מקור: 'פוליטיקלי קוראת'

ארז דריגס מסר בתגובה: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי בידיעות אחרונות, הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.

חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה חזרות, שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ראיון בידיעות את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן. התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת.

מתאגיד השידור כאן נמסר בתגובה: "עד לפרסומן, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד. כאן מגנים כל התנהגות מטרידה ובלתי הולמת ובמידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.