התחקיר המלא

כמו בסרטים: המחזרת האובססיבית של אילן ברדה

תמונה – צילום מסך: youtube/Ilan's Records

רוצה חתונה: מעל שבע שנים של סיוט עוברות על אילן ברדה בן ה-56 מהרצליה, לטענתו הוא סובל מהטרדות קשות מאישה בשנות ה-40 , שהפכה למחזרת אובססיביות ומטרידה מאז שסרב לצאת איתה לפני כשבע שנים.

בראיון לערוץ 13 טוען ברדה, כי ההטרדות מצדה של המחזרת האובסיסיבית נמשכות מעל שבע שנים למרות שלא הכיר אותה מעולם: "זה בא בגלים. פעם זה היה קורה בכל יום, היא הייתה רודפת אחרי המכונית שלי תוך כדי שהיא סיכנה את יתר הנהגים בכביש, ולעיתים היא חיכתה לי בבית. ואז פתאום היא נעלמה למספר חודשים או שבועות".

האשה המחזרת טוענת בראיון לערוץ 13 באולם בית המשפט, כי ברדה כן מאוהב בה ורוצה להתחתן איתה רק הוא מושפע מאמא שלו: "או שאני מתחתנת עם אילן או שאני נכנסת לבית כלא לכל החיים. אתם תראו את זה. תהיה חתונה בסוף".

למרות שבדיון בבית המשפט, השופט האריך את צו ההרחקה של האשה המחזרת בחצי שנה נוספת, היא הופיעה לאחר חצי שעה בחצר ביתו בדרישה להתחתן איתו.

ברדה הגיב: "אילו היה מדובר בגבר שמטריד אישה, סביר להניח שהיתה הסכמה גורפת שצריך לטפל בו ביד קשה, אך מבחינתו של ברדה, הוא היה רוצה לראות את ע' מקבלת עזרה, ובעבר גם הציע בבית המשפט לממן את הטיפול בה."

ברשתות החברתיות מפיצה האשה המחזרת כבר משנת 2015, תמונות של ברדה והיא בשמלת כלה בתקווה שהיא עוד יתחתן איתה.

2015

התחקיר המלא