ברק ולפיד?

צפו: נתניהו מגיב לביטול נסיעתו לאיחוד האמירויות

תמונה – פייסבוק אהוד ברק

ראש הממשלה נתניהו מגיב לביטול ביקורו ההיסטורי באיחוד האמירויות לאחר שממשלת ירדן התמהמה במתן אישור טיסה בנתיב האווירי שלה: "שוחחתי עם השייח׳ מוחמד בן זאיד, מנהיג האמירויות, וסיכמנו שנקיים מפגש בינינו בקרוב מאוד, שנקדם הסכם דרכון ירוק בין המדינות ושאיחוד האמירויות תשקיע סכום ענק של 10 מיליארד דולר בהשקעות בישראל שיזניקו את הכלכלה שלנו."

בעיתון "ישראל היום" דווח שבנו של ירדן, חוסיין בן עבדאללה היה אמור להיפגש עם יאיר לפיד במהלך ביקורו בהר הבית שהתפבטל ברגע האחרון בשל סידורי ביטחון. עוד אמר הבכיר מירדן ל"ישראל היום": "גורמים ישראלים בכירים במערכת הפוליטית וגורמים ביטחוניים לשעבר בישראל פעלו מול רבת עמון לטרפד את ביקורו של נתניהו באיחוד האמירויות בעקבות ביטול ביקורו של הנסיך חוסיין בן עבדאללה בהר הבית".

ח"כ אוסנת מארק מהליכוד תקפה: "מהרסייך ומחריבייך… אין שפל שהשניים האלה לא יתדרדרו אליו מהשנאה לנתניהו. היא חזקה יותר אפילו מהאינטרסים הכי רגישים של מדינת ישראל."

שר הביטחון בני גנץ התייחס לדרמה המדינית: "ירדן היא שותפה אסטרטגית של ישראל, יחסינו הביטחוניים והמדיניים הם אבן יסוד בתפיסת הביטחון הלאומי שלנו. אני מבקש להדגיש, שישראל מחויבת להסכמים ביננו לבין הירדנים, ורוחשת כבוד רב לממשל הירדני ולמלך עבדאללה."

"לצערי, בהתנהלותו בשנים האחרונות נתניהו פגע קשות ביחסים עם ירדן. מה שהביא לאובדן נכסים משמעותיים עבור מדינת ישראל- ביטחונית, מדינית, וכלכלית. אני באופן אישי ומערכת הביטחון כולה, נמשיך לפעול לחיזוק היחסים עם ירדן בכל הרמות, וביסוס הקשרים עם כל מדינות האזור, בדגש עליה ועל מצרים, שעימן יש לנו הסכמי שלום יציבים במשך שנים ארוכות."

העיתונאי שמעון ריקלין תקף: "פרס ניסה למנוע את הפצצת הכור. לפיד וברק ניסו לטרפד ביקור מדיני של נתניהו באמירויות. כי אצלם בסופו של דבר האינטרס האישי עולה על כל דבר. גם על בטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.