מחריד

עדויות חדשה נגד משי זהב: "גרם להורים שלי להתגרש"

תמונה – צילום משרד החינוך

יומיים לאחר פרסום התחקיר הקשה שבגללו נאלץ משי זהב לוותר על פרס ישראל ועזיבת תפקידו כיו"ר זק"א, נחשפת עדות מצמררת באתר ynet, איך יהודה משיב זהב גרם להוריה של טל להתגרש וגם איך הטריד אותה לכאורה כשנתקלה בו במקרה בקיוסק בירושלים.

"הם גרו במאה שערים. אמא שלי הייתה בת 20 עם שני ילדים קטנים. בלידה השנייה היא נכנסה לדיכאון קשה והייתה במצוקה. יהודה קלט את המצוקה שלה, ומאחורי הגב של אבא שלי הוא הפך אותה לשפחת המין שלו. הוא ניצל אותה חודשים ארוכים, תוך שהיא במצב נפשי קשה. יום אחד אבא הגיע הביתה בהפתעה והוא תפס אותם ביחד ומשם זה הגיע לגירושים. יהודה פירק לנו את המשפחה".

עוד סיפרה טל ל-ynet על מפגש ספונטני עם משי זהב בקיוסק ירושלמי שם הציע לה להכיר מקרוב: "אחרי שהוא הבין מי אני, הוא אמר לי 'אולי תעלי אליי למשרד ואני אכיר אותך מקרוב כמו שהכרתי את אמא שלך'?, נהייתי סגולה ולא ידעתי איך להגיב לזה. השתתקתי ויצאתי מהקיוסק ובכיתי את נשמתי. הזדעזעתי".

לדבריה, "חברה נוספת שהייתי מסתובבת איתה סיפרה לי שהוא בא אליה עם הצעה הזויה שהוא יביא לה מלא כסף אם הוא יראה אותה עושה סקס עם חיה. מחריד. הבן אדם סוטה".

גם הפעילה החברתית נגה רחל טל חשפה בפוסט שפרסמה בפייסבוק לאחר התחקיר שפורסם ב'הארץ': "יהודה משי זהב גדל בשכונת מאה שערים, רח' שבטי ישראל בבנין ליד סבא וסבתא שלי. הוא היה חבר טוב של אבא שלי ובתור ילדה ונערה הייתי מבקרת שם הרבה. מהמרפסת של סבא וסבתא יכולתי לראות את משפחת משי זהב ואת כל השכונה, הכל היה גלוי וכולם ידעו על כולם את ה"סודות" שמעולם לא היו סוד. ושותקים ומטאטאים מתחת לשטיחים המעלים אבק מסיפורים שנקברו שם עמוק ופצעו נשמות שהפכו לפוגעים בעצמם."

עוד כתבה טל בכאב: "אבא שלי פגע בי ויהודה היה חבר שלו, לא מעט פוגעים יצאו מאותו שכונה שתרבותית מלמדים אותם לשתוק ולטאטא ולהדחיק סיפורים של פגיעות מיניות כלא היו ולא נבראו ומעבירים את זה בהעברה בין דורית. הגיע הזמן לעצור את ההרס והטירוף הזה."

יהודה משי זהב גדל בשכונת מאה שערים, רח' שבטי ישראל בבנין ליד סבא וסבתא שלי.הוא היה חבר טוב של אבא שלי ובתור ילדה ונערה…

Posted by Noga Tal on Friday, March 12, 2021

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.