סערת ליברמן

עיתונאי חרדי מבטיח: מאה אלף שקל למידע פלילי על ליברמן

תמונה – צילום מסך ערוץ 12
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן מגיב במתקפה נגד 'אופירה וברקו' על תגובתם המצחקקת להסתה של ליברמן נגד החרדים - וגם: שדר הרדיו החרדי מבטיח מאה אלף שקל למי שיביא מידע פלילי על ליברמן. צפו

לאחר ההסתה הפרועה של ליברמן נגד החרדים ונתניהו בתוכנית 'אופירה וברקו', שדר הרדיו החרדי מנחם טוקר מבטיח מאה אלף שקל למי שיביא מידע פלילי על ח"כ אביגדור ליברמן: "‏השגתי מימון של 100000 (מאה אלף!) שח לכל מי שיביא לתכנית שלי מידע פלילי על אביגדור ליברמן. נ.ב. במקרה שמביא המידע ייעלם הפרס יועבר להוריו".


מאה אלף שקל

שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן תקף ברשת הטוויטר שלו את אופירה וברקוביץ' על תגובתם המצחקקת למתקפה של ליברמן נגד החרדים: "לצערי קמתי הבוקר ונחשפתי לדבר המזעזע הזה!! אני פשוט כועס ופגוע איך נותנים לדבר הזה במה ושני המראיינים עוד צוחקים!! בושה וחרפה שדבר כזה עובר ככה במדינה שלנו בלי התייחסות!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!