הכחשה נמרצת

יוסי כהן נגד נתניהו: "אין קשר פוליטי"

תמונה – ארכיון קובי גדעון לע"מ

ראש המוסד יוסי כהן מגיב להבטחה של ראש הממשלה נתניהו בראיון לאיילה חסון, למנות אותו לשליח מיוחד לאחר שיסיים את תפקידו בראשות המוסד: "אין קשר פוליטי בין ראש המוסד לראש הממשלה או מפלגת הליכוד. כל הפעולות נעשות אך ורק לשם שמירה על ביטחונם של מדינת ישראל ועם ישראל, ללא קשר לזהות העומד בראשות הממשלה”.

יוסי כהן בתגובה לפניית התנועה לאיכות השלטון

בעקבות האמירה של נתניהו אתמול כי הוא שוקל לשלב את ראש המוסד יוסי כהן בממשלה הבאה – פנו התנועה לאיכות השלטון במכתב בהול לראש המוסד ובו דרשנו ממנו להבהיר כי אין שחר לדברי נתניהו וכי בין כהן ובין ארגונו לא מתקיים קשר פוליטי עם ראש הממשלה נתניהו".

עוד נכתב בפנייה: "אם יש אמת בדבריו של נתניהו, מהם משתמע כאילו בימים אלו נתפר בעבור ראש המוסד המכהן תפקיד פוליטי בממשלתו – מדובר בהתנהלות חמורה ביותר, המטילה צל כבד על כהונתו המוצלחת ורבת השנים של כהן כראש המוסד, וחמור יותר – מטילה כתם בל יימחה על ארגון שהוא בבחינת קודש הקודשים של ביטחון ישראל. מצב בו ראש ארגון הביון של מדינה מנהל יחסים פוליטיים עם רה״מ בעבור הבטחה פוליטית הוא מצב המוכר לנו ממשטרים אפלים. איננו רוצים אפילו להעלות על בדל שפתנו מחשבה איומה זו, לפיה ראש המוסד במדינת ישראל משמש כמוציא ומביא של ראש הממשלה וצרכיו הפוליטיים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!