ההסתה

אנטישמיות בישראל: חרדי הותקף באכזריות באוטובוס

תמונה – רדיו קול חי

עיתונאי חרדי מ'רדיו קול-חי' הותקף הבוקר באכזריות במהלך נסיעתו באוטובוס מכפר חב"ד לעיר בני ברק, על ידי צעיר חילוני שהאשים אותו בקורונה ונתן לו אגרוף בפניו. הוא אושפז בבית החולים מעייני הישועה.

בראיון ל'ישראל היום' שחזר העיתונאי את התקיפה הקשה שספג: "ניגש אלי צעיר ואמר לי 'בגללכם באה הקורונה' והכניס לי אגרוף לבטן. נבהלתי. קמתי ואמרתי לו 'מה אתה עושה?' והוא הכניס לי אגרוף לפנים בחוזקה. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם. הגעתי לעבודה איכשהו ואז פינו אותי לבית החולים"

ח"כ יאיר לפיד גינה את התקיפה: "די כבר עם האלימות! אני מגנה בכל תוקף את התקיפה של עובד תחנת רדיו קול חי. אני מבין שמערכת הבחירות מעוררת יצרים, אבל אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות. סומך על משטרת ישראל שתביא את האחראים לדין במהרה."

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה: "הנחיתי הבוקר את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית. לא נאפשר פגיעה בשלומם של הנוסעים בתחבורה הציבורית."

העיתונאי יהודה שלזינגר תקף: "זוכרים שפעם האשימו את הימין והרבנים ב"יצירת אווירה"? אז התקיפה הזאת רשומה על שמו של אביגדור ליברמן."

העיתונאי החרדי אריה ארליך כתב: "כבר שנה שאני ואחיי ואחיותיי, מיליון נפש במגזר הכי שנוא במדינה, חוטפים אבנים. רוצים לשים אותנו על מריצה ולזרוק למזבלה, כי אנחנו שונים, כי אנחנו אדוקים באמונה שלנו ולא זזים ממנה. שלא יספרו לכם על שמירת הנחיות ושאר ירקות. איווט, ראש החץ בהסתה, היה גדול מפרי ההנחיות לאורך כל הקורונה.

"אני לא שונא אף יהודי, גם לא את ליברמן שמתעב ומשניא אותי, ואני מתפלל שכל עם ישראל יחיה בשלום ונראה איש את מעלות אחיו ולא את חסרונו. אבל עד אז אני יודע שמול המכונה המסיתה והשקרנית הזו – התשובה שלי תהיה ברורה ומהדהדת: הצבעה למפלגה חרדית בראש מורם. אנחנו חזקים ואיתנים ונישאר כאלה."

מהנהלת קול חי נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המתנהלת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.