צפו בקטע

גנץ להלר: "אוריד לך את הראש"

תמונה – צילום משרד הביטחון

על רקע ההסלמה הביטחונית בין ישראל לאירן והדיווחים על פיצוץ בכור הגרעיני בנתנז, שר הביטחון בני גנץ קיים הבוקר סיור עם מזכיר ההגנה האמריקאי שהגיע לביקור בישראל.

במהלך הסיור פנה כתב 'ערוץ 13' אור הלר למזכיר ההגנה בשאלה על הפיצוץ בכור הגרעיני באירן, שר הביטחון גנץ הגיב לו: "הלר אני אוריד לך את הראש".

בסיום הסיור אמר שר הביטחון בני גנץ: "המשטר בטהראן הוא איום אסטרטגי על העולם- נמשיך לעבוד יחד עם ארה"ב כדי לוודא שכל הסכם יבטיח את האינטרסים החיוניים של הקהילה הבינלאומית ובראש ארה"ב, ימנע מירוץ חימוש באזור ויגן על מדינת ישראל."

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון תקף ורמז כי נתניהו אחראי להסלמה בגלל מצבו הפוליטי והמשפטי: "האם יכול להיות שההסלמה הפומבית מול איראן קשורה לאינטרס להשתלט על סדר היום, נוכח העדויות המרשיעות בבית המשפט? ייתכן שההתרברבות באמצעות תדרוכים ו״מקורות זרים״, קשורה לניסיון לשכנע את בנט להכנס לממשלה, כדי להציל נאשם מאימת הדין? עצם הספק מחייב את הנאשם לצאת לנבצרות מיד. די! שחרר!", תקף יעלון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.