טרגי

דיווח: משי זהב השאיר מכתב התאבדות

תמונה – המכתב שזוייף

חוקרי המשטרה שהגיעו הבוקר לביתו של יו"ר זק"א לשעבר יהודה משי זהב איתרו מכתב התאבדות שכתב משי זהב ככל הנראה שעות לפני שניסה לשים קץ לחייו בביתו שבגבעת זאב בירושלים.

ברשתות החברתיות הופץ מכתב מזוייף בטענה שנכתב על ידי משי זהב: "סליחה, אני מתבייש". את העונש כבר קיבלתי תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי. תשתדלו לזכור תמיד את מה ששכחתי. עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים".

סנגורו של יהודה משי זהב עו"ד אפרים דמרי אמר לעיתונאי ג'וש בריינר כי "מכתב ההתאבדות שהופץ מזוייף. יהודה לא חותם כך וזה לא כתב ידו."

לצפייה במכתב שהופץ ברשת לחצו כאן

משי זהב הובהל לבית החולים שערי צדק במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה של כוחות ההצלה שהגיעו לזירה.

מנכ"ל בית החולים שערי צדק, הפרופ' עופר מרין עדכן: "מצבו של יהודה משי זהב – אנוש, נשקפת לחייו סכנה ברורה. מעריכים שבשל הזמן שחלף, יש חשש לנזק ארוך טווח"

בראיון ל'כאן חדשות' סיפר שכנו של משי זהב: "הוא לא הכחיש, אמר שיש דברים שאין לו שליטה עליהם"

העיתונאי חיים לוינסון הגיב: "הסיפור של משי זה לא רק משי עצמו זה סיפור על ההשתקה ומבני הכוח שאיפשרו את משי. המשטרה. החברה החרדית. הפוליטקאים. כל מי שידע. הסיפור הזה לא מת עם משי והוא גדול ממשי פי כמה. לכן צריך להמשיך לעסוק במה שמשי עשה ואיך הוא הצליח להיות מתחת לראדר כל כך הרבה זמן."

בפוסט האחרון שפרסם משי זהב בעמוד הפייסבוק שלו בתאריך ה-9 במרץ, הוא קורא לציבור להצטרף ולחתום על כרטיס לארגון אדי המעודד תרומת איברים לאחר המוות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!