"מכוער ודוחה"

אאוץ': חיים לוינסון מביך את רינה מצליח ורונן צור

תמונה – אתר גל"צ

ירי בנגמ"ש: עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון מתח ביקורת על הזמנת יועץ התקשורת רונן צור לאולפני החדשות וגרר את רינה מצליח לקרב ציוצים סוער שהסתיים בחשיפת צילומי מסך.

בציוץ שפרסם לוינסון הוא כותב, "רונן צור מנהל את המו"מ מטעם מפלגת העבודה, ויושב ברגע אצל רפי רשף כפרשן פוליטי. בחייאת רפי, אתה עיתונאי גדול, אתה לא יכול לעשות דבר כזה. יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים פוליטים. אל תרמה את הצופים."

רונן צור לא נשאר חייב והגיב: "אני ממש פונה ללב של עורכי התכניות בכלי התקשורת: תנו לחיים להופיע קצת. אני ממש חושש ממה שהוא יעשה לעצמו אם התקפי הקנאה האלו יימשכו. זה ממש פיקוח נפש כבר. רחמים, אבא."

חיים לוינסון: "שמעו סיפור: חודשים על גבי חודשים פונים אלי לבוא לפגוש את העיתונות. אבל אין לי כוח בשבת לנסוע לנווה אילן. לפני איזה חודש, סתם לקטע, חשבתי: אגיד שמוכן לבוא אבל בתנאי שאין יועצי תקשורת כמו רונן צור. חשבתי שיסרבו וירדו ממני. אממה? הסכימו. זרקו את רונן, רק שאבוא. יסתפק ברפי."

https://twitter.com/shmuelshwartz2/status/1387374777703141377?s=20

מגישת הטלוויזיה רינה מצליח התערבה בקרב הציוצים ותקפה את לוינסון: "לא היה ולא נברא. מכוער ודוחה".

לוינסון: "רינה, לתת פה צילום מסך?

רינה מצליח: "תן צילום מסך שמוזכר בו רונן נראה אותך. החלפנו את כל הצוות אחרי הבחירות אל תייחס לעצמך חשיבות גדולה כל כך

לוינסון: "היי רינה הינה הקטע הרלוונטי. חוששני שמדבר בעד עצמו. ולגבי "החשיבות שאני מייחס לי" – לא אשתמש בפרטים משיחתנו הטלפונית שבוע שעבר, משום שבניגוד לרונן צור, אותך אני מעריך ואוהב."

הקרב נמשך בסדרת ציוצים מכפישים.

רונן צור: "שמעו סיפור יותר מענין: השבוע הוזמנתי לבמה המכובדת של פגוש עם רינה מצליח, ולפני שבועיים הייתי בפגוש עם עמליה דואק. מעולם לא הפריע לי שמדי פעם מארחים גם עתונאי כושל, שמוכיח כמה אמינותו מופרכת והוא קנאי אובססיבי וילדותי בעבודתם של אחרים.

לוינסון: "רונן, הכשל בטיעון שלך שאתה חושב שבגלל שאתה נורא נורא רוצה משהו, אז כולם רוצים אותו. לא מעניין אותי אולפנים ויש לי ערכים. אני לא יום אחד עם אלי ישי יום אחד עם מירב מיכאלי, יום אחד עם גנץ יום אחד בלי, יום אחד עם מלכה לייפר יום אחד בעד קורבנות אונס. אני יודע שאתה מגלומן, אבל עדיין.

רונן צור: "חיים. אם אני אדבר ביום מן הימים על הערכים הנזילים שלך… זה בהחלט יהיה מענין. נתפסת בשקר גס. כנראה שאתה גם עיתונאי כושל וגם שקרן כושל. בין האמינות של רינה לאמינות שלך…לא נראה לי שיש בכלל ספק למי מאמינים.

לאחר מכן מחק לוינסון את צילומי המסך וכתב: "רואה שהקטטה עם פגוש קצת הפכה להיות מכוערת מדי, והיא בעיני לא העיקר, העיקר הוא שמנהל צוות מומ של מפלגה לא צריך לשבת פרשן בחדשות. אלא מרואיין על המומ של מפלגתו הוא וזהו. זה נראה לי סטנדרט בסיסי. ביי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.