בשידור חי

תיעוד: ברק כהן מפוצץ לריקלין את השידור

תמונה – צילומים ערוץ 20

פעיל השמאל ברק כהן עוכב לחקירה במשטרה בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על הטרדה והפרעה לתוכנית של העיתונאי שמעון ריקלין ב'ערוץ 20' ששודרה מכיכר רבין בתל אביב, בהשתתפות סמדר שמואלי ועו"ד יורם שפטל.

בציוץ שפרסם לאחר מכן תוקף ריקלין: "בלב תל אביב מתפתחת אנרכיה מופרעת ואלימה. אני בטוח שמלא אנשי שמאל נגדה. אבל הם לא אומרים נגדה מילה. הגיע הזמן שהם ישמיעו את קולם. כי כולנו עוד עלולים לשלם את מחיר ההזנחה וההתעלמות הזה. ולחברי בימין אני אומר: אם אתם מתלבטים איפה לגור. בואו לתל אביב. זה חשוב מאוד לגוון אותה יותר"

Posted by Barak Cohen on Wednesday, April 28, 2021

סמדר הילה שמואלי הגיבה לאחר שהגישה תלונה במשטרה: "הגיעו מים עד נפש! הגשתי הערב תלונה במשטרת לב תל אביב על תקיפה מצד עו"ד ברק כהן. זו כבר הפעם השניה שאני מגיעה לשדר אקטואליה בערוץ 20 בתכנית של שמעון ריקלין כשברק כהן מתפרץ, מקלל ומפוצץ את השידור. ברק עוכב לחקירה. אני נסערת מהרעיון שמישהו חושב לסתום לנו את הפה."

עיתונאי 'מקור ראשון אראל שנבל תקף: "‏צפיתי בדקות הארוכות שבהן פעיל שמאל ניסה לשבש ושיבש את שידור תכניתו של ריקבערוץ 20. מופע מתמשך של ניסיון לסתימת פיות בשידור חי. אם עשירית ממה שהתרחש שם היה קורה לאחד מהעיתונאים מ״הצד הנכון״, אדמת הטוויטר הישראלי הייתה בוערת הערב. השתיקה המדהימה מול הדבר הזה מחליאה ומסוכנת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.