דרמה פוליטית

חגיגות ברשת: "תם עידן נתניהו"

תמונה – לשכת רה"מ

בדרך לממשלת שמאל: לאחר שנכשל בהקמת ממשלה, ראש הממשלה נתניהו החזיר את המנדט לנשיא ריבלין שככל הנראה יועבר לח"כ יאיר לפיד שינסה להקים ממשלה עם בנט, סער, ליברמן והרשימה המשותפת.

עיתונאי 'ישראל היום' יהודה שלזינגר צייץ: "המקורבים יצאו כעת מבלפור. תם עידן נתניהו. עידן ממשלת בנט-לפיד בפתח. "

העיתונאי עקיבא נוביק פרסם: "בכיר בליכוד אומר לי כעת: הכל אבוד, אבל לא הייתי שולל הפתעה של הרגע האחרון. לך לישון עם נעליים, אבל לא שרוכות, מציע לך לקום מדי שעה הלילה, אבל רק כדי להאריך את הנודניק"

עיתונאי 'הארץ' ג'וש בריינר חגג: "הדקות הללו מוקדשות לאישה אחת שהגיע להפגנה בבלפור משום מה עם מסננת פסטה על הראש שלה. ושרים בליכוד צחקו עליה ואמרו: "בזכות ההפגנות המגוכחות נקבל יותר מנדטים". וכמות המנדטים ירדה. וניצחון לא היה. ונכון, עוד לא הוחלף רה"מ, אבל אל תזלזלו באנשים אפילו אם יש להם מסננת פסטה על הראש."

מהליכוד נמסר: "עקב סירובו של בנט להתחייב לממשלת ימין, דבר שהיה מוביל בוודאות להקמת ממשלה בהצטרפות של חברי כנסת נוספים, ראש הממשלה נתניהו החזיר כעת את המנדט לנשיא."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.