כואב לצפייה

צפו: עיתונאית פרצה בבכי ונטשה את האולפן

תמונה – כאן 11

ואיך הגיבה יונית לוי? העיתונאית ‏שירית אביטן כהן (גלובס), פרצה בבכי ונטשה את אולפן ערוץ הטלוויזיה 'כאן 11'.

"אני יושבת פה במשך שעתיים מסתכלת על השידור מהאולפן הזה. אתם משדרים את הלינץ' שבאמת היה מזעזע וראוי לכל גינוי ואסור שאלימות כזו תצא תחת ידם של יהודים, אבל אם פשוט איבדתם פורפורציה".

"חברים שלי בשדרות לא יוצאים מהממד כבר יומיים עם ילדים קטנים, ואתם משדרים לינץ' בודד אחד ועושים אותו חזות הכל. מה קורה לכם? איבדתם את הרחמנות הבסיסית כלפי בני עמנו? אני פשוט מתביישת לשבת כאן באולפן. באמת סליחה אני לא מסוגלת".

ערביה שישבה שם באולפן הגיבה לאביטן בבוטות: "אני לא רוצה את הדמעות שלך ולא את הדמעות של האמא בעזה. החיים שלך לא שווים יותר מהחיים שלה".

יאיר נתניהו הגיב: "תותחית!! לא יאמן שאנחנו משלמים מליארד שח בשנה על הבזיון הזה!!!!"

המון ערבי זועם מבצעים לינץ' בעכו על יהודי אב לארבעה ילדים שנפצע במצב אנוש

העיתונאי אריאל שנבל כתב: "אני מכיר את שירית אביטן כהן הרבה שנים. היא משדרות, איבדה את חברתה הטובה אלה אבוקסיס שחטפה רסיס מטיל אחרי שהגנה בגופה על אחיה ופרפרה שבוע בין חיים למוות. שירית היא עיתונאית מקצוענית לעילא, מלאת נשמה ואמת פנימית שרק חלקה נחשף אמש בשידור. מי שמקניט אותה ותוקף אותה הוא אפס. פשוט אפס."

אשת התקשורת כינרת בראשי תקפה: "יונית לוי הפכה את הלינץ׳ בבת ים לחזות הכל. נרצח ילד בן 6! והיא בשלה. זה טירוף מערכות! זו הסתה וזו התססה! מה שקרה בבת ים מזעזע אבל מה שיונית לוי עשתה זו שערורייה ואף אחד לא עצר את זה״

יונית לוי מדווחת על הלינץ' נגד הערבי בבת ים

שדר רדיו 'גלי ישראל' נועם פתחי זעם: "התקשורת שלנו היא פח אשפה תעמולתי, מפוחד ותבוסתני, במקום להבין שרק נוכחות אזרחים יהודים אתמול (כן, למרות הלינצ' המזעזע) הצילה ישראלים חפים מפשע, הפכת את היהודים לדבר הכי מסוכן. אבל נגמרו הימים שתעמולה כזו תעבור. יש ימים שבהם "בעל הבית השתגע" היא לא מבצע קניות, היא כורח המציאות!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!