צפו בוידאו

בשידור חי: כתב ערוץ 20 בהתבטאות מקוממת

תמונה – ערוץ 20

זעם ברשת: קובי פינקלר, הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' מעורר זעם ברשת על דבריו בדיווח על הרקטות ששוגרו מלבנון ונפלו בצפון.

״רקטה אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול, לצערנו הרב לא הביא להמוני הרוגים שם״. ‎

ח"כ טיבי הגיב: ״רקטה נפלה במגרש כדורגל בישוב ערבי (שפרעם) ולצערי הרב לא הביא להמון הרוגים שם״. כך אמר. תארו לעצמכם שפוראת נסאר(12) או עלי מוגרבי (13) או סולימאן מסוודה(11) היו אומרים משהו קרוב לזה?"

דקות לאחר השידור הגיב פינקל לסערה: "‏בדיווח היום על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת עייפות מימי שידור ארוכים כמעט ללא שינה, נפלה שגגה בדבריי מהם השתמע שלצערי לא היו הרוגים. כמובן הכוונה היתה שלשמחתנו. מילה אחת, עולם שלם. מצער שרבים עטו בשמחה על הטעות כדי להסתער על הערוץ, כשאין לי ספק שהיה ברור שלא לכך התכוונתי."

מגיש ערוץ 20 שמעון ריקלין הגיב: "‏התנצלות: הערב הכתב הצבאי שלנו דיבר על טיל שהתפוצץ באיצטדיון ערבי ואמר שחבל שלא היה קהל."

"אני לא שמעתי את הדברים הללו תוך כדי השידור הארוך בגלל הדיבורים באולפן. אני מגנה את הדברים הללו ומצר עליהם ואם הייתי שומע אותו בשידור הייתי מעיר לו. גם הוא פירסם את התנצלותו. בברכה"

מערוץ 20 נמסר: "‏הנהלת ערוץ 20, רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.