המעריצים מאוכזבים

מסתבכים: 'התקווה' של עומר אדם ונועה קירל

תמונה – דובר צה"ל

ביקורת נוקבת

עומר אדם ונועה קירל סופגים ביקורת קשה ברשתות החברתיות על הרימיקס המקפיץ ובאנגלית שביצעו יחד להמנון הישראלי "התקווה".

בפוסט שפרסם אדם נכתב: "ואו איזו שנה עברנו – קורונה שיבשה את החיים של העולם כולו ועצרה לנו את כל הכיף, שיבשה לכולנו את התוכניות והזכירה לנו שאנחנו בעצם לא קובעים כלום. ואז כשכבר יצאנו מזה ראשונים וכמו גדולים והתחלנו לעוף בחזרה, בא עלינו האסון הנוראי במירון, בחגיגת ל"ג בעומר, בעיצומה של ההילולה. הלם גדול. כאב בלתי נתפס.

ואז מבצע שומר החומות, טילים, לילות ללא שינה, מקלטים, פחדים. החיילות והחיילים שלנו בחזית, חייל האוויר עובד סביב השעון וכיפת ברזל מזכירה לנו שאנחנו ברי מזל ושאנחנו חכמים וחזקים. ואז מהומות ברחבי המדינה כולה, שנאה, אלימות, פחד ברחובות. והאסון בערב שבת בבית הכנסת בירושלים. והעולם, נראה שהוא כולו נגדנו. אנטישמיות ברחבי העולם, הפגנות, יהודים מושמצים ומותקפים. קשה לנצח מלחמה ברשתות חברתיות. מה עוד? אלוהים שישמור עלינו."

לסיום כתב אדם: "נועה קירל היקרה ואני חשבנו שזה הרגע שחייבים להרים! חייבים להזכיר לכולנו דווקא עכשיו ברגע שנגמר המבצע שאסור לאבד תקווה. אז לקחנו את ההמנון האדיר שלנו, זה שממלא לנו את הלב והנשמה בגאווה בכל פעם שאנחנו שרים אותו, הוספנו לו מילים נוספות של תקווה בעברית ובאנגלית ורתמנו גם שני אמנים בינלאומיים ענקיים ששיתפו איתנו פעולה. אז אנחנו מזכרים לכם שאין על העם שלנו ועל החיילים שלנו ושאסור לאבד תקווה! בעזרת השם שיבואו עלינו ימים טובים ושנחזור להיות עם אחד בלב אחד."

ברשתות החברתיות הגיבו הגולשים בזעם: "ממתי נוגעים בהמנון של מדינה? מה זה הבית בושת הזאת? נגמרו לכם השירים שאתם הורסים את ההמנון? לא סבבה בכלל.". הדס הגיבה: "למה הם אומרים " ארץ ציון ירושלים" ולא " ארץ ציון וירושלים?".


"יש דברים שלא עושים מי אתם שתגעו בהמנון בצורה כל כך מזעזעת!", כתב רון. מגיב נוסף כתב: "ביזיון….0 השקעה במוזיקה ובמלים. בחיים לא שמעתי אמן מזלזל ככה בהמנון של המדינה שלו ורק מנצל הזדמנות של מצב פוליטי כדי לעשות כסף"

אבי כתב: "תעשו איזה שירים שאתם רוצים עם איזה סגנון שבא לכם. אבל אל תגעו בהמנון שלנו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!