אין כניסה

לא רק בן גביר וחמאס: אמיר חצרוני נחסם בוואטסאפ

תמונה – פייסבוק אמיר חצרוני

שעות לאחר הדיווחים על חסימת עשרות פעילי ימין ממפלגת 'עוצמה יהודית' ביניהן רעייתו של ח"כ בן גביר משימוש באפליקציית וואטסאפ, אושיית הרשת הפרובוקטיבי אמיר חצרוני גילה הבוקר לתדהמתו כי גם הוא נחסם לשימוש באפליקציה.

בסוכנות הידיעות אי-פי דווח הבוקר כי עשרות עיתונאים בעזה נחסמו גם הם משימוש באפליקציית וואטסאפ.

בן גביר תקף: "סתימת הפיות הגיעה גם ל-WhataApp ובימים האחרונים החשבון של רעייתי הושעה לצמיתות, ללא התראה וללא הסבר. יחד איתה נחסמו עוד כ30 אנשים והמשותף לכולם שהם תומכי עוצמה יהודית – מפלגה בכנסת ישראל. היום זה אנחנו, אבל מחר זה יכול להיות כל ח"כ שעמדותיו מנוגדות לאנשי WhataApp. זמן להתעורר".

עוד כתב בן גביר: "הבוקר מצאתי את רעייתי ממררת בבכי. שאלתי אותה מדוע, היא סיפרה שיחד עם ה – WhatsApp, מחקו לה את כל הגיבויים ובהם התכתבות עם אחותה שנפטרה. זה הזיכרון האחרון שנשאר לה ממנה. WhatsApp תתביישו!"

אנשי עוצמה, מתכוונים להגיש תביעה נגד פייסבוק. עו"ד איריס אדרי המייצגת אותם מסרה : "בכוונתנו להגיש תביעה כנגד חסימת מרשיי מהשימוש בוואטסאפ. מדובר באקט כוחני, חד צדדי, פוגעני ומפלה שננקט ללא שום התראה כנגד אזרחים מן השורה, ללא שום סיבה נראית לעין או צידוק כלשהו. חסימת מרשיי מהאפשרות לעשות שימוש בוואטסאפ הינה ניצול כוח לרעה על ידי תאגיד עצום, תוך פגיעה בזכויותיהם וגרימת נזק מתמשך, ובעיקר תוך הפלייתם לרעה באופן בוטה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!