הרשת סוערת

שער 'הארץ' מעורר סערה: "משרתים גרמנים"

תמונה – עיתון 'הארץ'

תגובות זועמות ברשתות החברתיות נגד עיתון 'הארץ' שפרסם הבוקר בשער הראשי של העיתון, תמונות של 67 ילדים מעזה והשמיט את תמונתו של הילד הישראלי שנהרג מטיל של ארגון הטרור חמאס, "67 ילדים נהרגו בעזה, זה מחיר המלחמה", נכתב בכותרת הראשית.

ח"כ גלית דיסטל אוטבריאן הגיבה: "עיתון הארץ החליט לחתוך ימינה ולהציג שער מזעזע שמהווה התקפה ישירה על האוייב ועל התוצאות הישירות של התנהלותו הבלתי אנושית. הם רק התבלבלו שם בכותרת. הנה כותרת אפשרית: "המגן האנושי של החמאס."

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב: בשער עיתון הארץ לא נמצא מקום לתמונתו של ילד יהודי אחד, עידו אביגל הי״ד שנרצח מירי חמאס. כואב לי על ילדי עזה אבל החמאס הוא האחראי היחיד למותם. כך מר שוקן נראה אובדן מוחלט של צדקת הדרך, איבדתם את זה לגמרי.

יבגני זרובינסקי שיתף צילום מסך מפרסום של אל ג'זירה באינסטגרם: "מזל שהארץ מחקו את שני הילדים הישראלים שנהרגו אחרת באל ג'זירה לא היו מפרגנים."

ינון מגל הגיב בזעם: "תראו איזה רשעים ארורים: על ילדי עזה שנהרגו בטעות הם מתאבלים. על ילדי המתישבים ביהודה ושומרון שנרצחים *בכוונה* הם אומרים: "אסונם אינו אסונינו". כמה שיפלות. אין מילים לתאר את חוסר המוסריות ואת חוסר הערכיות של האנשים האלה. פשוט מחליא"

https://twitter.com/TopazLuk/status/1397839298041352196?s=20

שמעון ריקלין תקף: "לעיתון הארץ. אין כלום. חוץ משנאת ישראל. העדפת האויבים של ישראל. השמצת ישראל בעולם. והרצון להחליש אותה יותר ויותר. משרתים גרמנים"

מו"ל הארץ עמוס שוקן התנצל בציוץ שפרסם: "הורדת 2 הילדים הישראלים שנהרגו במלחמה מן הכתבה של הניו יורק טיימס היא טעות קשה של עורך שנימק את זה שדיווחנו על המקרים שלהם בהרחבה ובזמן אמיתי. יחד עם זאת הוא פגע בצורה שהניו יורק טיימס הציג את מה שקרה במלחמה לילדים, משני הצדדים. אני מתנצל בפני הקוראים, ונתקן בדיגיטל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.