ברגע האחרון

גנץ: "יש עוד דברים שצריך לסגור"

תמונה – ארכיון לע"מ

זעם בגוש השמאל נגד יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ בעקבות דבריו בכנס לשכת עורכי הדין באילת.

בנאומו רמז גנץ על קשיים במו"מ, "יש עוד דברים שצריך לסגור. אנחנו המפלגה הגדולה, אני זה שוויתרתי על תפקיד ראש הממשלה. העדפתי לדחות את התפקיד כדי להקים ממשלת שינוי. מבקש שדרישותינו יכובדו".

העיתונאי בן כספית דיווח: "אז כרגע בני גנץ הוא החסם של ממשלת האחדות. צריך לזכור את זה. בגלל תיק החקלאות. מתברר שהבחור לא לומד בתנועה, לא לומד מהנסיון ולא מפיק לקחים. זכותו".

פעיל השמאל אלדד יניב איים בזעם: "גנץ זה‏ ‏טירוף מוחלט. ‏יום שני לפני צהרים. ‏גנץ עדיין מסרב לחתום על ההסכם הקואליציוני ולפיד לא יכול להודיע לנשיא שעלה בידו להרכיב ממשלה. ‏לא ישאר זמן לסגור עם עבאס. ‏תקשיב טוב-טוב גנץ. ‏אם ההסכם לא ייחתם היום, תאבד את שמך הטוב שהרווחת מחדש בשנה האחרונה. ‏וכל המחאה תהיה אצלך בבית מחר!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.