ירי בנגמ"ש

"עמית סגל נלחם בשיניים כדי שממשלת השמאל תקום"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

מרגיש את הסוף?

יאיר נתניהו יוצא למתקפה נגד העיתונאי הסרוג עמית סגל מ'ערוץ 12' שדיווח על הצעה חדשה של נתניהו לרע"מ בתמורה שלא יתמכו בממשלת לפיד ובנט.

"שימו לב שהשופר הראשי של בנט-עמית סגל, נלחם בשיניים ומדברר את כל הספינים שלו, כדי שממשלת השמאל תקום בכל מחיר! זה גורם להרבה תהיות לגבי למה הוא בעצם סיכל במו ידיו ,לאחר בחירות מועד 2019, הקמת ממשלת ימין יציבה של 60+ אבי גבאי (בחירות בהן בנט ושקד לא עברו את אחוז החסימה)", תקף נתניהו את סגל.

לאחר מכן תיקן סגל את הדיווח, "עשיתי כמה טלפונים. המצב הוא כזה: הליכוד לא מציע לרע״מ הצעות משופרות מהטעם הפשוט שאין לו רוב להעביר אותן – הרי סמוטריץ לא ייתן. הוא פשוט לוחץ על רע״מ לא להסכים להצעות מלפיד ובנט מהטעם שמה שלא יקויים לפני החתימה לא יקויים לאחריה. ורע״מ נוטים לדרוש את הדברים האלה בחקיקה עוד לפני שקמה ממשלה."

גם העיתונאי יאיר שרקי ספג מתקפה מח"כ סמוטריץ': "הוועדה למינוי שופטים היא "אירוע אמת" כמו הידיעה שלך על החזרה של בנט מממשלה עם תומכי טרור בזמן פרעות ערביי ישראל. הכל הונאה אחת גדולה. מאכילים אותך לוקשים, שרקי ידידי, ואתה בולע בלי אפילו ללעוס…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!