דרמה בגוש השמאל

דיווח: אלקין ושקד מתנגדים לדרישות רע"מ

תמונה – ערוץ הכנסת

בכירת מפלגת 'ימינה' איילת שקד וח"כ זאב אלקין מ'תקווה חדשה' של גדעון סער, הודיעו כי הם מתנגדים לדרישות של מפלגת רע"מ באשר לבנייה הבלתי חוקית בכפרים הערביים בנגב בתמורה לתמיכה בממשלה.

"הדרישות של רע"ם בנושא הבנייה הלא-חוקית בלתי אפשריות עבורי ועבור שקד. לא נסכים להן בשום פנים ואופן", כך מדווח העיתונאי זאב קם מדווח ב'כאן חדשות'.

העיתונאי שמעון ריקלין תקף את שקד בטענה כי היא מערימה קשיים רק כדי להרדים את הציבור מימין: "בנוגע לאיילת שקד. אני מודה שעייפתי להסביר. מה עוד צריך לקרות. כדי שתבינו שהיא עובדת עליכם ורק מכינה את הספין הבא?"

מוקדם יותר נצפו איילת שקד ותמר זנדברג ממרצ כשהם מסתודדות לעיני המצלמות במליאת הכנס. גם בנט נצפה מצחקק עם יו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי במליאת הכנסת.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את העיתונאי יאיר שרקי שדיווח על חילוקי דעות בין שקד למיכאלי: "הוועדה למינוי שופטים היא "אירוע אמת" כמו הידיעה שלך על החזרה של בנט מממשלה עם תומכי טרור בזמן פרעות ערביי ישראל. הכל הונאה אחת גדולה. מאכילים אותך לוקשים, שרקי ידידי, ואתה בולע בלי אפילו ללעוס…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!