ברגע האחרון

משבר בגוש: שקד דוחה את הפשרה עם מיכאלי

תמונה – מפלגת העבודה

על סף פיצוץ

ח"כ הכנסת איילת שוקד דוחה את התנאי של יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי שהקשיחה עמדות במסגרת המו"מ בדרישה כי ברוטציה על התפקיד בוועדה לבחירת שופטים היא תהיה ראשונה וח"כ איילת שקד תהיה בשנתיים לאחר מכן.

בהודעה שפרסמה מיכאלי היא כותבת: "בשעה רגישה זו החלטתי להסכים לקיים רוטציה על מחצית הכהונה בועדה למינוי שופטים באופן שישקף איזון בין הגושים. במחצית שבה ראש הממשלה הוא נפתלי בנט, אכהן בועדה בתפקיד השרה. במחצית שבה יאיר לפיד יהיה ראש הממשלה תכהן איילת שקד כשרה. החכים יכהנו בהתאמה.

עוד כותבת מיכאלי: "הצעתי באה לאחר שויתרתי לגדעון סער מהאגף הימני על תפקיד שר המשפטים, ולאחר שויתרתי לאיילת שקד על תפקיד שר הפנים. מקווה שחברי גוש הימין יפסיקו לשחק על כסאות ויקימו ממשלה"

העיתונאית דפנה ליאל דיווחה מפי גורם בכיר בעבודה, "מרב מיכאלי חתמה על הטופס ״עלה בידי״ של לפיד כבר בצהריים בעוד שבימינה מתמהמהים ולא חותמים. איילת שקד היא זאת שמובילה את ישראל לבחירות 5 ומיותרות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.