מכה לימין

ברגע האחרון: לפיד הודיע לנשיא "עלה בידי"

תמונה – לשכת יש עתיד

לאחר חתימת ראשי מפלגות השמאל והערבים על הסכמים, ח"כ יאיר לפיד הודיע לנשיא ריבלין שעלה בידו להרכיב ממשלה.

בהודעתו כתב לפיד: "הודעתי כעת לכבוד נשיא המדינה, ראובן ריבלין, כי עלה בידי לסיים בהצלחה את מלאכת הרכבת הממשלה. אני מתחייב, כי הממשלה הזו תעבוד בשירותם של כלל אזרחי ישראל, אלה שהצביעו עבורה ואלו שלא. היא תכבד את מתנגדיה ותעשה ככל שביכולתה לאחד ולחבר בין כל חלקי החברה הישראלית".

במקביל פנה לפיד ליו"ר הכנסת יריב לוין בדרישה לכנס את מליאת הכנסת בהקדם האפשרי להשבעת הממשלה: "לאחר שיחה עם נשיא המדינה ועפ"י הוראות חוק יסוד הממשלה, נשלחה הודעה ליו"ר הכנסת יריב לוין בה הודיע לפיד כי עלה בידו להקים ממשלה. לפיד קרא ליושב ראש הכנסת, למלא את החובה החוקית המוטלת עליו ולכנס במהירות האפשרית ישיבת מליאה מיוחדת בה יודיע לכנסת שיו"ר יש עתיד, הצליח להרכיב ממשלה

נשיא המדינה בירך את לפיד: "אני מברך אותך ואת ראשי הסיעות עם הסיכום על הרכבת הממשלה. נצפה לכינוסה של הכנסת בהקדם האפשרי לאישור הממשלה כנדרש".

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף: "השמאל חוגג אבל זה יום עצוב מאוד למדינת ישראל. בנט, סער ושקד צריכים להתבייש."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!