ערקה לשמאל

זעם בימין: הפגנת ענק נגד איילת שקד

תמונה – פייסבוק

משחק כפול

שעות לאחר שהודיעו לנשיא ריבלין כי עלה בידם להרכיב ממשלה, מתגלים פרטים חדשים על הניסיון של איילת שקד למנוע מאורבך להתנגד למהלך הפוליטי של בנט להקמת ממשלת שמאל עם לפיד והערבים.

העיתונאית שרית אביטן דיווחה בגלובס על השעות הדרמטיות לפני שהודיעו לנשיא, אתמול בעשר בלילה אחרי שהופעל עליו לחץ מימין, ניר אורבך התכוון להוציא הודעה שהוא מתנגד לממשלה המתהווה. איילת שקד הוזעקה. שמרה עליו פיזית. ומנעה מהגורמים שהסתובבו במשכן לגשת אליו. לבסוף גם לקחה אותו לכפר המכביה. וההודעה נמנעה."

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תוקף את שקד: "יש לה כאבי בטן עאלק… שחקנית בהבימה לא יכלה לשחק טוב יותר את "הייסורים" האלו של איילת שקד".

עמית סגל דיווח, על שיחה שקיים אתמול בערב ח"כ זאב אלקין אתמול עם ניר אורבך ואמר לו: "אם אתה לא תתמוך בממשלה, לא אצביע בעד ממשלה שנשענת על המשותפת"

הערב מתארגנת הפגנת ענק של פעילי ימין מול ביתה של איילת שקד בניסיון לגרום לה לחזור בה מהחלטתה להצטרף לממשלת שמאל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.