רק לא ביבי

נחשף: חוק נגד נתניהו והבטחות ענק לעבאס

תמונה – עבאס נואף

העיתונאי עמית סגל חושף את ההסכמים הקואליציונים שחתמו ראשי מפלגות השמאל לפיד, בנט, ליברמן, סער, גנץ, מיכאלי ועבאס בדרך להקמת ממשלה.

בנט ולפיד התחייבו לפנות ליועמ"ש כדי לבטל את כל הקנסות והעיצומים על בנייה בלתי חוקית. הקפאת אכיפה לכמעט ארבע שנים, והבונוס: הקפאת הריסה של הצווים הקיימים **לכל** הבתים בנגב שהוקמו עד תחילת השנה. עבאס ימנה סגן שר ויקבל חצי מיליארד שקל לחלוקה על פי ראות עיניו.

עוד סוכם בין ראשי מפלגות השמאל ובנט: "יקודם חוק שמוציא לצינון כפוי של 4 שנים מי שכיהן כרה"מ 8 שנים". חוק נוסף שיקודם, מאפשר לפצל את סיעת הליכוד בתנאים נוחים בהרבה, 4 ח״כים במקום עשרה.

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1401975132269187077?s=20

מהליכוד נמסר בתגובה: "בנט, שרימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם 6 מנדטים, רוצה עכשיו לבטל את בחירתם של מיליוני אזרחים ולהיפטר מהמנהיג החזק של הימין באמצעות חוקים דיקטטוריים שנהוגים רק באיראן, סוריה וצפון קוריאה. בנט עשה הכול כדי להסתיר את ההסכם עם רע"מ – הסכם מזעזע ובו מכירת חיסול של הנגב לתנועה האיסלמית, וראשות ועדת הפנים בכנסת למנסור עבאס."

העיתונאי אבישי בן חיים תקף: "אי המוסריות של בנט וחבריו.ההיסטוריה היהודית לא שוכחת והיא תרשום אותם ואת פועלם ההיסטורי בערך כך: היה מנהיג יהודי מהנערצים בתולדות ישראל, אהוב העם, סמל לאומי שנתפס כ"מגן היהודים מול האומות". ההגמוניה, ודוחפי הפוסט לאומיות, רדפו ורדפו אותו ולא הצליחו להפילו! עד שבאו בנט וחבריו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!