סערה

לראשונה: לפיד תלה דגל גאווה במשרד החוץ

תמונה – צילום עבאס נואף

עבאס מסכים?

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תלה לראשונה דגל של קהילת הלהט"ב על בניין משרד החוץ בירושלים.

"לראשונה אי פעם הוריתי הבוקר להניף במשרד החוץ את דגל הגאווה לרגל אירועי חודש הגאווה. משרד החוץ ועובדיו מובילים מסר של סובלנות, אחווה וחופש", צייץ לפיד בגאווה.

כתב 'גלובס' אבישי גרינצוויג תקף: "דגל גאווה" הוא לא דגל רשמי של מדינת ישראל אלא סמל פוליטי (במובנו הרחב). כמו שאני מצפה שלא יתלו דגל של תנועת חב"ד או בני עקיבא ותנועת בית"ר, כך אין מקום להציב דגל גאווה על בניין ממשלתי. לפיד מוזמן להציב אותו בלשכתו או במרפסת של חלון ביתו. הדברים כה פשוטים, שעצוב שצריך להסביר."

ח"כ איתמר בן גביר שלח מכתב בהול ליועמ"ש בדרישה להסיר את הדגל: "ראש הממשלה החלופי מבין שיהיה לו קשה לקדם חקיקה למען הלהט"ב עם מנסור עבאס והחברים החדשים מרע"מ, אז הוא הולך על פרובוקציות זולות ולא חוקיות במקום. למשרדי ממשלה מותר לתלות דגלי ישראל בלבד, וכמי שמתיימר יום ולילה לייצג את "שלטון החוק" אין לי ספק שלפיד יתקן את הטעות ויסיר את הדגל מיד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.