6 מנדטים

בנט חוגג ניצחון עם עשרות תומכים ומאבטחים

תמונה – אינסטגרם

תחת אבטחה כבדה

שבוע לאחר שנבחר לראשות הממשלה, יו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט חגג עם עשרות תומכי מפלגתו שנשארו לו במסיבת ניצחון שהתקיימה הערב תחת אבטחה כבדה בעיר ראשון לציון.

ממפלגת הליכוד תקפו בתגובה: "רק נוכל יכול לחגוג "ניצחון" עם 6 מנדטים".

העיתונאי ינון מגל לעג: "בסיום כנס הפעילים של ימינה חזרו כל הפעילים הביתה במונית אחת".

טופז לוק, יועצו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לעג בתגובה לעיתונאית מורן אזולאי מידיעות אחרונות שתקפה את בנט: "כנס של נוכלים בחיים לא יהיה מרשים. לסיכום לבנט יש כיום יותר מאבטחים מאשר תומכים. נוכל בינלאומי"


העיתונאית דפנה ליאל פרסמה מדברי בנט שאמר כי הממשלה תחזיק 4 שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה והשנייה והשלישית, יש ישראל אחת. עוד אמר בנט, "אנחנו יוצאים למפקד. ימינה תצמח להיות מפלגת השלטון של מדינת ישראל".

ההורים השכולים הרצל ומירב חגאג' זעמו על החלטת המפלגה שלא להכניסם: "שקד בנט ימינה ידעו להשתמש בנו בכדי למשוך אנשי ימין להצביע ימינה, אבל להכניס אותנו למסיבת הניצחון האומללה של ממשלת הטרור לא הסכימו, ח"כ סטלה אמרה לנו שאנחנו גורם מסכן ואסור לנו להיכנס ופשוט גורשנו בבושת פנים."

https://twitter.com/AviNoga3/status/1407794218064650244?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!