סתימת פיות?

איומים על הנשיא הנבחר הרצוג: "מומלץ לו להתעדכן בהתאם ומהר"

תמונה – טוויטר נאור יחיא

זעם בשמאל

בכירי מפגיני השמאל מהפגנות בלפור נגד ראש הממשלה נתניהו, יפגינו הערב מול ביתו של הנשיא הנבחר יצחק הרצוג בתל אביב, בעקבות החלטתו למנות את נאור יחיא, דוברו לשעבר של ראש הממשלה נתניהו לתפקיד דובר הנשיא.

העיתונאית אורלי בר לב הזהירה את הרצוג: "‏נראה שהנשיא הנבחר לא חי כאן בשנה האחרונה ולא הבין את התהליכים שהחברה הישראלית עוברת. יש כאן ציבור ער ונחוש שלא יוותר על שלטון נקי משקרים, הסתה, פילוג ושחיתות.

עוד כתבה בר לב: "קבוצות מחאה מארגנות הפגנה הערב מול ביתו של הרצוג בת"א. רוח העם ערכית יותר מרוח הנשיא הנבחר. מומלץ לו להתעדכן בהתאם ומהר", הזהירה בר לב את הרצוג.

איש התקשורת אבי גרינצוויג תקף: ‏כך נראית רדיפה קומוניסטית. כל חטאו של נאור יחיא שהוא עשה את עבודתו נאמנה, אבל הוא לא שייך ל"מפלגה" ולכן אין אישור להעסיק אותו. כבוד הנשיא הרצוג, בחרת נכון. אל תתייחס ברצינות לברלב ודומיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.