הרשת זוכרת

מבוכה ללפיד: השגריר החדש לאמירויות לעג להסכם

תמונה – טוויטר אמיר חייק

שעה קלה לאחר הכרזת שר החוץ יאיר לפיד על מינוי מקורבו אמיר חייק לשגריר היוקרתי באיחוד האמירויות, נחשפים עוד ועוד ציוצים שפרסם חייק בהם לעג להסכם השלום עם המדינה הערבית העשירה שחתם ראש הממשלה נתניהו.

בציוץ שפרסם בעבר כתב חייק, ‏"כמות המצייצים מאיחוד האמירויות שחיכו לרגע ההודעה על ההסכם ופתאום צצו – מעוררת תמיהות."

בציוץ נוסף שפרסם כותב חייק על ההסכם שלום עם דובאי, "‏יש שלום חשוב מאין כמוהו עם מצרים. יש שלום חשוב מאין כמוהו עם ירדן. השלום עם איחוד האמירויות חשוב מאד אבל זו טעות גדולה לכנות אותו שלום אחר ולדרג אותו מול ההסכמים הקודמים."

בציוץ נוסף שפרסם חייק על הסכם השלום הוא לעג, "‏מאד שמח על כל הסכם שלום ונורמליזציה. בלי טיפת ציניות. רק אם אפשר לראות את ההסכמים ועל מה חותמים, זה יהיה נפלא עוד יותר."

העיתונאי ברק רביד תקף את לפיד שהודיע לאיתן נווה עשר דקות בלבד לפני שהוציא הודעה לתקשורת, "‏לגיטימי למנות מינוי פוליטי לשגרירות באבו-דאבי. פחות לגיטימי להודיע על זה לדיפלומט המקצועי שהחזיק שם את העמדה בחצי השנה האחרונה 10 דקות לפני ההודעה לתקשורת (ואחרי שהכתבים כבר שמעו על זה חצי שעה לפניו)".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.