ממשלת עבאס

אזהרה לבנט: תגובה צבאית נגד חיזבאללה תפרק את הממשלה

תמונה – מפלגת מרצ

‏ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממפלגת מרצ השותפה קואליציית בנט, מזהירה בראיון לרדיו 'מכאן' על המתיחות הביטחונית והאפשרות לתגובה צבאית לירי הרקטות של חיזבאללה לצפון.

"בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית".

‏רינאוי-זועבי הוסיפה: "ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי – תהיה סכנה לקואליציה. זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים. אם נתניהו היה ראש ממשלה – תגובת הממשלה (לירי חיזבאללה) חזקה יותר".

עוד הוסיפה זועבי: ‏"בנט מבין היום, וזו פרשנות שלי, שהמצביע הימני נעלם לו והוא לא יחזור, ולכן הוא צריך להבין שהוא קרוב יותר לשמאל".

ח"כ עמיחי שיקלי ממפלגתו של בנט תקף: ‏״אני חותם על דבריה ומוסיף גם את מפלגת העבודה ונציגתה איבתיסם מרעאנה בועדת חוץ וביטחון. לא במקרה היום (ולא לפני שלושה חודשים) בחרו בחזבאללה לחצות קו שלא נחצה מזה 15 שנה".

מהליכוד תקפו בתגובה: ‏בנט ולפיד נכשלו לא רק מול הקורונה אחרי שבנט עיכב ב-7 שבועות את הבאת החיסון השלישי לישראל. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל.

"בנט ולפיד נכשלים גם בביטחון — והיום חברת הקואליציה שלהם, ח״כ רינאווי זועבי ממרצ, אמרה את האמת: ‏בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני.

"נפיל את הממשלה המסוכנת הזאת ונחזיר את ישראל למסלול של הצלחה: גם בקורונה, גם בכלכלה וגם בביטחון".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!