בעד או נגד?

בחסות בנט ושקד: הורביץ' יעניק ביטוח בריאות למסתננים

תמונה – טוויטר השר הורביץ

שר הבריאות ניצן הורביץ ממפלגת 'מרצ' הודיע היום על תוכנית ממשלתית להעניק ביטוח בריאות לכל המסתננים שנכנסו לישראל: "חיים בינינו אלפי מבקשי מקלט. הם גרים פה, עובדים פה, אבל כשהם חולים הם לא יכולים לגשת לקופת חולים ולקבל תרופה או טיפול בסיסי. זה לא רק כשל מוסרי, זה גם חסר כל היגיון חברתי וכלכלי. כי כשמצבם מידרדר, הם מגיעים לבתי החולים, שמוציאים עשרות מיליונים על הטיפול בהם" כתב השר הורביץ

עוד כתב הורביץ': "יחד עם חברתי מיכל רוזין, ביקרתי במרפאה של רופאים לזכויות אדם ביפו, מהיחידים שנותנים מענה לחסרי מעמד ונאבקים על הזכות לבריאות של כל אדם בארץ הזו. כמו שהבטחנו, נדאג לביטוח רפואי למבקשי המקלט, וכבר התחלנו להניע את המהלך. גם צודק וגם חכם".

פעילת דרום תל אביב שפי פז הגיבה להורביץ: "חיים בינינו בפחד עשרות אלפי ישראלים שנכבשו ונרמסו על ידי זן פולש. לקחו להם את הטיפות חלב, את המעונות, את גני הילדים, את בתי הספר, את הצהרונים, את המרחב הציבורי, את בתי הכנסת, את הקהילות, את הביטחון. ונחשו מי מגן ומגבה את המיינות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.