מהמרים על החיים

איילת שקד מעוררת סערה: "צריך להכיל את המתים"

תמונה – אינסטגרם

שרת הפנים איילת שקד מעוררת סערה ברשת לאחר דבריה בראיון לתמר איש שלום ואודי סגל בערוץ 13, שם חשפה שקד בקור רוח ובלי למצמץ את ההימור האסטרטגי של הממשלה בנוגע לטיפול בנגיף הקורונה שמתפשט מחדש ובעוצמה בישראל.

"לקחנו החלטה שהיא לא פשוטה אבל החלטה אסטרטגית, לחיות לצד הקורונה. זה לדעת גם להכיל חולים קשים וגם להכיל מתים כי זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים. זה קורה כרגע בכל העולם".

בעקבות הסערה הגיבה שקד: "אני מבקשת להבהיר – כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת".

פרשן גלי צה"ל יעקב ברדוגו תקף: "אזרחי ישראל, עכשיו זה רשמי: ממשלת ה׳שינוי׳ ויתרה עליכם. מ״אפס הדבקה״ ״ותנו לי 5 שבועות״, עברנו ל״נכיל את המתים״. ויתרו על המאבק ועל מראית עין של מאבק על החיים שלנו. והתירוץ? ככה זה בכל העולם, נהיה כמו כולם. זו חרפה שתיזכר להם לדיראון עולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.