מגיב רק על בלונים

חושש מעבאס? בנט הורה לא להגיב על הרקטות

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת

זעם בדרום

למרות שהבטיח תגובה קשה על כל רקטה שישגרו לישראל, ראש הממשלה בנט הורה לצה"ל ושר הביטחון שלא להגיב על ירי הרקטה ששיגרו הג'יאהד האיסלמי לעבר העיר שדרות.

כמו כן, עד כה צה"ל לא הגיב על ירי 19 רקטות ששוגרו מלבנון לישראל לפני כשבועיים.

הרמטכ"ל לשעבר יואב גלנט הגיב: "‏חלפו שתי יממות וצה״ל לא הגיב לירי על שדרות. אני שומע שעבאס הציב אולטימטום לבנט ולגנץ – אם תהיה תגובה אין תקציב ואין ממשלה. מדינת ישראל לא הגיעה מעולם לשפל החמור הזה – מפלגה איסלאמיסטית קיבלה זכות וטו על השיקול הבטחוני. קיבלתם מדינה בתנועה והכנסתם אותה למוסך".

https://twitter.com/igal_malka/status/1427556777093120007?s=20

ח"כ שלמה קרעי תקף: "מנסור עבאס הסביר שזו תקלה טכנית ולחמאס אין סיבה לתקוף כשהאחים המוסלמים שולטים בממשלת ישראל."

העיתונאי יוסי יהושע מידיעות אחרונות הגיב: "אתמול לראשונה מאז מבצע ׳שומר החומות׳ נורתה רקטה ראשונה מרצועת עזה באמצע היום לשדרות. אולי בגלל המבצע בג׳נין אולי בגלל הכסף הקטארי, זה לא משנה. מה כן משנה? שנכון לרגע זה, צה״ל, בהנחיית הדרג המדיני, לא הגיב אפילו לא בתקיפה סמלית."

תושב הדרום העיתונאי אלמוג בוקר תקף את התנהלותו של בנט: "דין שדרות כדין תל אביב? אולי בפעם אחרת. בשדרות, ילדים רצים לממד באמצע היום וראש הממשלה בנט בוחר להכיל את האירוע כאילו לא היה. עכשיו בואו נחשוב מה היה קורה אם הירי אתמול היה לירושלים…. כן, זה אותו בנט שהבטיח לתושבי ששדרות בחודש יוני: ״לא נסבול טיפטופים, אתם לא אזרחים סוג ב'״."

באדיבות ערוץ 13

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.