מול אולם ריק

נאום ריק: נתניהו מגיב לנאום של בנט באו"ם

תמונה – צילום UN

אכזבה במרצ

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מגיב לנאומו של ראש הממשלה בנט בעצרת האו"ם שם נאם על הממשלה שהקים והקורונה מבלי להזכיר מילה על הפלסטינים או הסכם הגרעין עם אירן: "בנט נתן נאום ריק מול אולם ריק ובזבז מילים ריקות במקום לנצל במה בינלאומית חשובה".

הפרשן הפוליטי עמית סגל סיכם את נאומו של בנט: "הרשתות הגדולות (פוקס, cnn) לא משדרות את הנאום. החלק שטוב שלא היה: אף מילה על הפלסטינים".

מפלגת 'מרצ' השותפים בקואליציה הגיבו בזעם להתעלמות של בנט מהפלסטינים: "אותנו במרצ הפלסטינים דווקא מאוד מעניינים. נמשיך לפעול מתוך הממשלה ומחוץ לה כדי לקדם פתרון של שתי מדינות ולשקם את הקשרים עם הרשות הפלסטינית. התעלמות מהפלסטינים משמעותה המשך הסיפוח הזוחל ודהירה למדינה הדו לאומית."

כתב ידיעות אחרונות איתמר אייכנר פירגן לבנט: "בנט הוכיח שהוא יודע לנאום באנגלית משובחת ולהעביר מסר גם בלי אביזרים. מה שבלט זה הרוגע ולא התלהמות". מנגד העיתונאי ינון מגל לעג: "כל החלק הראשון של נאום בנט היה יכול להנשא בסוכת החג של פעילי ימינה בקירית מוצקין. כמות הנוכחים באולם היתה זהה"

מהליכוד נמסר: "נאומיו של נתניהו באו״ם היכו גלים בכל העולם והביאו את האינטרסים של ישראל לקדמת הבמה העולמית. בניגוד אליו, בנט נתן נאום ריק מול אולם ריק ובזבז מילים ריקות במקום לנצל במה בינלאומית חשובה".

"הוא מדבר על הצלחה במאבק בקורונה בזמן שלקח את ישראל מהמקום הראשון שאליו הביא אותנו ראש הממשלה נתניהו לאחד המקומות האחרונים במלחמה בקורונה. תחת בנט רמת התחלואה שהייתה אפסית לפני שלושה חודשים הגיעה לשיא וקרוב ל – 1300 איש מתו מוות מיותר – בעולם של חיסונים ובמדינה מחוסנת. האסון הזה זה קרה כי בנט איחר כמעט חודשיים בלהביא את מיליוני החיסונים עבור החיסון השלישי שראש הממשלה נתניהו הזמין ושילם עבורם, חיסונים שחיכו במחסנים באירופה במקום להיות מוטסים לישראל בזמן. הוא גם איננו נוקט צעד ממשי למניעת המשך ההתפשטות של התחלואה בארץ ולזה הוא קורא מנהיגות. איזו מנהיגות ? בדיחה.

עוד תקפו בליכוד: "בנט מדבר על הצורך באחדות ובאחווה פנים ישראלית אבל הוא משסה אזרחים אלו באלו. ובכלל, ממתי ראש ממשלה ישראלי מעלה נושאים פנים פוליטיים לראש הסדר היום מעל במה בינלאומית? המילים שלו על איראן גם הן ריקות ונבובות לאחר שהבטיח לא לנהל מאבק עולמי נגד הסכם הגרעין והכפיף את הפעילות המבצעית שלנו לתיאום מראש עם האמריקנים, בנט ויתר על שני יסודות הברזל ללוחמה בגרעין האיראני שנתניהו מעולם לא הסכים לוותר עליהם. על זה נאמר : מילים ריקות ללא כיסוי והבטחות ללא גיבוי. בדיוק כפי שהוא שיקר לציבור בוחריו.

"בנט הדגים היום איך רואה העולם פוליטיקאי ישראלי חסר ניסיון שבידיו רק 6 מנדטים – כמו עץ שנופל ביער שאף אחד לא ראה, אף אחד לא שמע ולאף אחד לא אכפת ממנו. כמובן שהתקשורת הישראלית לא תחדל לשבח את הנאום חסר המשמעות הזה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!