ללא חרדים

ליברמן מאיים על בנט: "אנחנו לא נהיה שם"

תמונה – ערוץ הכנסת

שר האוצר אביגדור ליברמן פתח את ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' באיום מרומז ששיגר לעבר חבריו בקואליציה.

בפתח דבריו אמר ליברמן, "לאחרונה שמעתי כל מיני דיבורים על הרצון של כמה גורמים בקואליציה לצרת את ש"ס ויהדות התורה, אז קודם כל אם זה קורה אנחנו לא נהיה שם"

עוד תקף ליברמן, "לאמירה הזו והרצון לצרף את החרדים לקואליציה יש משמעות, והשלכות מרחיקות לכת. דבר ראשון ואני חוזר ואומר, אם אכן מישהו מתכוון לצרף את ש"ס ויהדות התורה לקואליציה ישראל ביתנו לא תהיה שם. והמשמעות היותר מרחיקה לכת, צירוף ש"ס ויהדות התורה זה אומרת שנתניהו חוזר לשלטון" .

ליברמן המשיך והבטיח, "אנחנו לא נשב עם נתניהו והחרדים באותה קואליציה".

במקביל שר החוץ לפיד קרא לחברי הקואליציה להתאפק ולא לתקוף את אחד את השני: "קורא לחבריי בקואליציה להתאפק עוד כמה שבועות, אחרת, עם ישראל והבוחרים לא יסלחו לכם. בימים האחרונים חברי כנסת ושרים מתבטאים כאילו הממשלה הזו מובנת מאליה, אבל היא נס".

פרשנית הכנסת מזל מועלם הגיבה, "זה מראה שהענינים בתוך קואליציית השינוי, הם לא כאלה ירח דבש וסבבה, זה נשמע כמו אמירה של לפני בחירות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!