פוליטיקה קטנה

התרברב: בנט חשף מבצע כושל של המוסד

תמונה – לשכת רה"מ לע"מ

במהלך נאומו במליאת הכנסת, חשף ראש הממשלה בנט על מבצע נועז ומורכב שביצעו אנשי המוסד בניסיון לאתר מידע על מקום קבורתו של הנווט הנעדר רון ארד.

פרשן חדשות 12 אמנון אברומוביץ' תקף את התנהגותו הילדותית כלשונו של בנט, ואף חשף ציטוט של ראש המוסד על המבצע שהוגדר ככישלון ולא השיג שום מידע.

כתב וואלה יקי אדמקר תקף: "אז בנט התהדר היום בכנסת במבצע "רחב מימדים ונועז" שהוגדר ככישלון? לא, זה שיא השיאים".

פרשן ערוץ 13 רביב דרוקר תקף את בנט, "המטרה האמיתית הייתה, לנסות להיראות כמו ראש ממשלה שמביא איתו לדוכן הכנסת ידיעות סודיות שהוא יכול לעדכן, זה היה מיותר זה היה מאולץ זה היה מלאכותי, וגם אם זה לא גרם נזק ביטחוני זה בוודאי לא גרם לתחושה שיש ביטחון עצמי לראש הממשלה שהוא ראש הממשלה ולא צריך להתהדר במידע סודי כזה".

מקורב לראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיב לערוץ 20: "נתניהו אישר מספר מבצעים של המוסד בעניינו של רון ארד ואחרים. לא טרח לפרסם לפני שיש ממצאים אמיתיים"

https://twitter.com/Judeoespanol/status/1445073860123058193?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.