ירי בנגמ"ש

שקד נגד לפיד: "אם רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו"

תמונה – ערוץ הכנסת

משחקי קואליציה: שרת הפנים, איילת שקד, משיבה אש ל'שר המתדרך' שמתח עליה ביקורת בעילום שם בראיון לעיתונאית סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות', בעקבות דבריה לתקשורת באיחוד האמירויות כי לא תקום מדינה פלסטינית.

"איילת שקד חיבלה במכוון בהסכם השלום הטרי עם איחוד האמירויות לאחר שאמרה באבו דאבי כי לא תהיה מדינה פלסטינית. או חבלה מכוונת או אי הבנה מוחלטת באיך עובדים יחסי חוץ של מדינה", צוטט אחד השרים בממשלה.

בתגובה פרסמה שקד פוסט בו הגיבה במתקפה מרומזת נגד שר החוץ לפיד: "אחד השרים, נקרא לו 'השר המתדרך' אמר לסימה קדמון עליי את הדבר הבא: 'לנסוע לאבו דאבי ולהגיד דווקא שם שלא תהיה מדינה פלסטינית, זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין או אי הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה'. ובכן, כדאי לו – לשר המתדרך, לקרוא את הנקודות הבאות". "סגן ראש הממשלה ושר הפנים האמירתי התקשר אליי אתמול אחרי שחזרתי לארץ ואמר לי בין היתר את הדבר הבא: 'נכנסת ללבבות של העם האמירתי, הבאת לנו ולארצך הרבה כבוד'. אני לא חושבת שהשר המתדרך קיבל אי פעם כזו שיחת טלפון. האמת שלי היא אותה אמת גם בישראל וגם באיחוד האמירויות.

עוד כתבה שקד: "כשנשאלתי בראיון האם תקום מדינה פלסטינית עניתי שלא. האמירתים מעדיפים לשמוע את האמת ולא שימכרו להם שקרים דיפלומטיים. באיחוד האמירויות מאוד מאמינים בשלום עם ישראל וביתרונות הכלכליים, הצבאיים, החברתיים והמדיניים. זה מה שחשוב להם, ולא דברים אחרים".

לסיום עקצה שקד את שר החוץ לפיד: "אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי. ולסיום, מזמינה אתכם לראות את הביתן האמירתי באקספו בדובאי, הם עושים הכל בצורה הכי מקצועית שיש, יש לנו, ובעיקר לשר המתדרך עוד הרבה מה ללמוד מהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.