מתקפה באזכרה

זעם בימין: נכדו של רבין במתקפה על נתניהו

תמונה – צילומים לע"מ

נתניהו החרים: נכדו של רבין תקף בחריפות את ראש האופוזיציה נתניהו במהלך טקס הזיכרון הממלכתי לציון 26 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל במשכן נשיא המדינה.

במהלך נאומו של הנכד יונתן בן ארצי בטקס האזכרה הוא בירך על החלפת השלטון בישראל: אחרי שנים חשוכות של פחד ושיתוק עם ישראל זקף את הגב. ואלחר מלחמה ארוכה על חירותו ועל דמותה של הדמוקרטיה עם ישראל ניצח. מול גילויי אלימות מילולית ופיזית ומול תרבות של עריצות ושקר, הרוח הישראלית ניצחה. שלטון העם ניצח את שלטון היחיד".

"במשך רבע מאה סובל עם ישראל מפוסט טראומה שתודלקה בידי אלו המתענגים על הכאב. אבל הבוקר 26 שנים אחרי הלילה הנורא אני יכול להביט בכם אחיי ואחיותיי לעם המופלא הזה ולאמר לכם מכאן תקופת האבל נגמרה".

בליכוד הגיבו למקתפה באזכרה: "שלטון העם ניצח את שלטון היחיד? בדיוק ההפך. זה היחיד שהונה את העם כדי לגזול ממנו את השלטון."

העיתונאי ינון מגל הגיב: "כל הכבוד לנתהיהו שלא הלך למפגן ההסתה השנתי של משפחת רבין".

מגיש הטלוויזיה יעקב אחימאיר תקף: "אם אפשר להעכיר את אוירת יום הזיכרון לרבין ז'ל, למה לא לעשות זאת? הנה, יונתן בן ארצי, נכדו של רבין, אמר בטכס זיכרון ממלכתי לסבו כי שלטון העם החליף שלטון יחיד. שלטון יחיד? לא הוחלף השלטון בבחירות? שלטון יחיד, רודנות? סגרו פה עיתונים? שקר גס, ללא בושה!ניצול מתועב של מעמד ממלכתי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.