בברכת בנט ושקד

סערה בימין: עבאס והשייח הקיצוני נפגשו עם מלך ירדן

תמונה – סוכנות הידיעות הירדנית

זעם בימין: יו"ר רע"מ מנסור עבאס נפגש עם מלך ירדן כשהוא מלווה בשייח' כמאל ריאן מבכירי התנועה האסלאמית הידוע בעמדותיו הקיצוניות נגד ישראל.

בראיון לגל"צ לאחר פגישתו המדינית בירדן, קרא ח"כ מנסור עבאס לממשל האמריקני להקים קונסוליה פלסטינית בירושלים, "ארה"ב כבר הכירה בירושלים כבירת ישראל, מן הראוי שיהיה צעד מאזן. אם הצעד הזה יתרום להשכנת שלום – מה טוב"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף: "בנט ממשיך במכירת החיסול של ישראל. ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, נפגש היום עם מלך ירדן. לפי ההודעה הרשמית של ירדן: ״השניים דנו בהתפתחויות בשטחים הפלסטיניים, מלך ירדן הדגיש את עמידתו לצד האחים הפלסטיניים במאמצם להשיג את זכויותיהם״.

האם השכולה מירב חאג'ג זעמה על התמונות שפורסמו מפגישת עבאס והשייח עם מלך ירדן, "‏אנחנו שבוע זועקים מדם ליבנו על עמותות הטרור של רעמ, ובסוף אחד הבכירים שלהם כאמל עליהן שהיה יו"ר עמותת אלאקצא ותמך בחמאס בזמן מלחמת צוק איתן ממש תומך מחבלים ואויב, ואיתו עבאס נוסע עם לפגישה מדינית עם מלך ירדן באישור בנט? ולא מתבייש להצטלם איתו ממש אצבע משולשת לכולנו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.