מכה לפרקליטות

ניר חפץ פרץ בבכי בבית המשפט: "היו לחצים פיזיים"

תמונה – ארכיון כאן 11

ביום הרביעי לעדותו בפרשת 4000, עד המדינה ניר חפץ פרץ בבכי בבית המשפט כשנשאל על ידי התובע כמה הוא חשש מחשיפת פרטיו האישיים במלהך חקירתו, וכמה זה היווה שיקול להסכמתו להיות עד מדינה.

בתגובה פרץ חפץ בבכי ואמר: ״היו לחצים פיזיים וגם אחרים שהלכו והתגברו למימדים פשוט מפלצתיים. אין לי ספק שההצטברות של הלחצים והתנאים שבהם החזיקו אותי, התשישות, הלך הרוח – אז יש לכל הדברים השפעה, אבל לתרגיל החקירה המסויים לא היה השפעה, אני חייה משוכללת בתקשורת. ידעתי שזה עניין של זמן שזה יהיה בתקשורת״.

עוד העיד חפץ על התהליך בו הסכים לחתום על עד מדינה נגד נתניהו, "חלפו עשרה ימי מעצר, ואמרתי לעצמי אין יכול להיות שהגעתי למצב הכי קשה בחיי. עו"ד סופר חשב שיש מומנטום ושכדאי לי להיכנס למו"מ. לא ראיתי את עצמי כמי שתיווך לשוחד, ואני עדיין חושב כך"

בעקבות הבכי הדיון השופטים הורו על יציאה להפסקה.

העיתונאי עמית סגל התייחס לדרמה בבית המשפט, "קושר פה גם אם חלקית בין הלחצים עליו ובין החתימה. זה חשוב לעניין השאלה אם עדותו תיפסל מטעמי מה שקרוי בארה״ב פרי העץ המורעל – ראיה שהושגה שלא כדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!