התפשטות האומיקרון

מאבטח בכנסת, בית ספר נסגר ומבצע בדיקות בשכונה בה נתגלו נדבקי אומיקרון

תמונה – משרד הבריאות

עד כמה הנגיף העדכני של הקורונה – האומיקרון מדביק במהירות עדיין לא ידוע, אך מנתונים שמגיעים בימים האחרונים מרחבי העולם – בריטניה רשמה אתמול את שיעור הנדבקים הגבוה ביותר מאז החלה המגפה: 78,610 חיוביים לקורונה – עולה חשש כבד כי מדובר בכושר הדבקה גבוה. מומחים אומרים כי נראה שכושר ההדבקה של האומיקרון עולה על קודמיו בפי ארבעה או פי שלושה.

נוכח זה, הדיווחים הראשונים מירושלים, יכולים להעיד על חשש מפני התפרצות מחודשת של האומיקרון, למרות מבצעי החיסונים המתקדמים בישראל והענקת הבוסטר – החיסון השלישי.

הדיווח המשמעותי מגיע מבניין הכנסת: בשל עובד כנסת שנמצא חיובי לקורונה ניתנו הנחיות בידוד ל – 21 אנשי משמר ועובדי כנסת וכן לח״כ מאיר פרוש, אשר שהה בסמוך לאותו חולה. פרוש, יצויין קיים הבוקר ביקור בעיר בני ברק, יחד עם השגריר האמריקאי החדש בישראל, אליו התלווה לביקורי הכרות וקבלת ברכה מרבנים.

בית ספר ידוע וותיק בעיר, אוולינה דה רוטשילד – בית ספר ממלכתי דתי לבנות, התגלו עד עתה 62 תלמידות מאומתות לנגיף, לצד שני אנשי צוות. בעקבות זאת הוחלט לסגור את בית הספר פיזית בניסיון לצמצם ולעצור ההדבקות. בית הספר הודיע לתלמידות כי ממחר כל תלמידות בית הספר יעברו ללמידה מרחוק, מביתם. כתב 'כאן' יאיר אטינגר, שדיווח הבוקר על בתו תלמידת בית הספר שנשלחה לבידוד, תחילה בשל 50 נבדקים, המשיך ועידכן כי מספר הנבדקים עולה, בהם גם ילדים אשר התחסנו.

בנוסף, מקרה נוסף בבירה מעורר דאגה. אנשי פיקוד העורף ומשרד הבריאות יוצאים למבצע נרחב לבדיקות יזומות בקרב תושבי שכונת 'הר נוף' בדרום העיר, זאת בשל כמה בני משפחה מתושבי השכונה שחלו באומיקרון ושהו בשבת בבית הכנסת. במשרד הבריאות קיים חשד ל – 30 נדבקי אומיקרון נוספים מתושבי השכונה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "מאבטח בכנסת, בית ספר נסגר ומבצע בדיקות בשכונה בה נתגלו נדבקי אומיקרון"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!