בשורות טובות

אימרגרין שנפצע קשה בפיגוע ברובע היהודי בירושלים – שוחרר

תמונה – דוברות שערי צדק
חודש לאחר הפיגוע הקטלני - אהרון יהודה אימרגרין שנפצע קשה מאוד שוחרר מהמרכז הרפואי שערי צדק

חודש אחר שנפצע באורח קשה מאוד, ואף נשקפה סכנה ממשית לחייו – אהרון יהודה אימרגרין שנפצע קשה אף מקליע שפגע בלסתו בפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי בחודש שעבר – שוחרר היום (א') מהמרכז הרפואי שערי צדק.

אימרגרין הגיע לשערי צדק כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות ירי בכל חלקי גופו. הוא עבר הערכה וטיפול מידיים בחדר הטראומה והועבר לניתוח דחוף בחדר הניתוח. לאחר שהתייצב מצבו, אושפז במחלקת טיפול נמרץ ובמהלך אשפוזו עבר עוד סדרת ניתוחים מצילי חיים שבסיומם שב להכרה בהדרגה. היום, חודש לאחר האירוע, הוא משתחרר לשיקום בתל השומר.

אימרגרין נפצע באורח קשה מאוד בפיגוע בו נרצח אליהו קיי הי"ד בעיר העתיקה בירושלים. "בהחלט קרה לנו נס. כשאהרון יהודה הגיע, הוא איבד המון דם. הוא הגיע לבית החולים במצב לא יציב, ואם הוא היה בא חמש דקות מאוחר יותר – לא היה מה לעשות" סיפרו בני המשפחה לפני 20 יום כשאהרן שוחרר מטיפול נמרץ כשבוע לאחר הפיגוע..

מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שורץ: "קיבלנו את אהרן כשהוא תלוי בין החיים לבין המוות. כעת, כשהוא משתחרר משערי צדק לאחר פציעה כל כך מורכבת, אנחנו מרוצים מאוד מההתקדמות שלו וצפויה לו משימה ארוכה של שיקום וחזרה לחיים.״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.