אימרגרין שוחרר

המשפחה דורשת להרוס את בית המחבל

תמונה – דוברות שערי צדק
משפחת אימרגרין דורשת: להרוס בית המחבל שרצח את אליהו קיי הי"ד

משפחת הפצוע בפיגוע סמוך לכותל דורשת הרסו את בית המחבל: לפני למעלה מחודש אירע פיגוע בעיר העתיקה בו נרצח אליהו קיי הי"ד ונפצעו מאיר אימרגרין וזאב קצנלבוגן. אתמול (ב') דיווחנו על שחרורו בחסדי שמיים של אימרגרין מבית החולים שערי צדק לשיקום ב'שיבא', אחר שנפצע באורח אנוש בפיגוע.

הבוקר פנו בני משפחת אימרגרין לאלוף פיקוד העורף בדרישה להרוס את בית המחבל שפגע ביקירם. במכתב מיוחד ששיגר יועמ"ש של ארגון בצלמו עו"ד מיכאל ליטווק נכתב: אכן מאיר ברוך השם יצא מכלל סכנה אולם פניו כעת לשיקום ארוך וממושך. המחבל הנתעב שפגע בו ובאליהו קיי רצה להרוס חיים שלימים של בני אדם שלווים ולצערנו הוא הצליח בכך.

מאז הפיגוע ישנו גל טרור ששוטף את המדינה כאשר פיגוע זה מהווה מודל השראה למפגעים הבאים. כל רגע שבית המחבל עומד על תילו זה פרס לטרור.

לכן, דרש יועמ"ש 'בצלמו' מאלוף הפיקוד להוציא צו הריסה באופן מידי לבית המחבל. ככל שצה"ל מתכוין לא להרוס את בית המחבל בשל "נסיבות פרטניות " כפי שמסר בעבר דובר צה"ל אני דורש לדעת מהם הנסיבות ומתכונן להגיש ערר על החלטה זו.

כזכור לפני שבועיים הודיע צה"ל שביחד עם כוחות מג"ב נערך מיפוי לבית המחבל. יחד עם זאת נראה שישנו עיכוב מתמשך בהוצאת הצו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.