מתקפה נגד דרוקר

התפתחות דרמטית: הדיילת לשעבר דורשת צו מניעה לתחקיר על יוסי כהן

תמונה – כנס הרצליה

גרושתו לשעבר של המרואין הראשי בתחקיר המקור של רביב דרוקר הגישה בקשה לבית המשפט למנוע את שידור את התחקיר בטענה כי יפגע בה ובילדיה.

בפרומו ששודר בערוץ 13 חושף דרוקר התכתבויות לכאורה של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן עם דיילת שהכיר בטיסה עוד כשהיה בתפקידו במוסד.

בעתירה שהגישה האישה לבית המשפט באמצעות עורכי דינה, היא דורשת מרביב דרוקר ומהתוכנית "המקור" שלא לשדר את התוכנית כשפניו של אב ילדיה חשופות לציבור מה שיגרום לחשיפת שמה וילדיה לציבור.

במכתב שנשלח מכחישה האישה באופן גורף כי ניהלה מערכת יחסים עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, "אנו תמהים על כך שבחרתם לתת יד לפרסום כוזב משמיץ ורכילותי שכל כולו מהווה מעין 'חיסול חשבונות' אישיים בין מר (השם מושחר) לבין מר כהן, והכול למרבה הצער על גבם של מרשתי וילדיה הקטינים"

עוד נכתב, "קל אף לשער את הנזק הרב שנגרם ועוד צפוי להיגרם גם לילדי הצדדים (קטינים בני 10 ו-7 שנים בלבד) אשר קיבלו כבר היום פניות מחבריהם לספסל הלימודים תוך הטחת האשמות והעלבות לעברם לפיהם אימם ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר".

העיתונאי שמעון ריקלין תקף בציוץ שפרסם, "‏רואה פה כל מיני ציוצים על רביב דרוקר ושל רביב דרוקר. ורוצה שתזכרו. דרוקר הוא מדמנה. כולו רפש. לא פחות ולא יותר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.